Gå til innhold
Fiskersiden

Extremetoy fiskedagbok 2011


extremetoy
 Share

Recommended Posts

Jeg mista vel et lite lass med tackler, men sånn stort sett synes jeg plassen var flere hakk bedre en agdenes. Ikke minst over vann. :)

Skal supplere med bildene når jeg kommer meg hjem fra jobb.

Og Vilhelm...er det vanlig med slike mengder med Hyse der ute? De tok på tur ned med litt for jevne mellomrom. :thumbsup:

Det ble vel Hyse på 2.95, 2.6, 2.4 på topp, ei lita brosme (1-2kg), ei lita lange på et par kilo, en torsk samt et lite lass med mindre hyser som ikke ble veid på meg. :)

En bra tur, selv med rompe værforhold!

Endret av Trønderflua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hørte på deg å prøvde meg etter havmus 5 timer i natt.. sto å dro opp torsk å småsei.. fælt hvor jeg skal plages med å få den fisken!

Du vet hvordan det blir med fiskelykken din i det siste...du kommer til å plages en stund til, og når havmusa først sitter, er den 3+.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Du vet hvordan det blir med fiskelykken din i det siste...du kommer til å plages en stund til, og når havmusa først sitter, er den 3+.... :thumbsup:

ang fiskelykke så hadde du rett, blitt mange turer uten fisk nå gitt.......... eneste som er verdt å nevne er vel langa på 6680 gram.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.