Gå til innhold
Fiskersiden

You`ll never walk alone..


Karleif
 Share

Recommended Posts

Jeg foretrekker ihvertfall den versjonen :D

Du trenger forøvrig ikke være redd for at jeg skal fikle med deg, da du tilhører en legning jeg ICKE ønsker å ha kontakt med. (L'pooler :D )

Nei du holder deg vel unna de som er heterofile.... :D

haha! at dere gidder! alle som heier på Leverpul er sære, så det så! nå går jeg å mbinder noen tackler for micromeite....(som ikke er sært i det hele tatt) :(

Høøøøiiii, trodde vi var blitt litt på god fot etter at jeg har begynte å fiske Fløyfisk (kystmeiter)! + at jeg er Østlending i utlendighet (les: elendighet). <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner om at det fortsatt er to grupper på tabellen, de med over 70 poeng og de som er håpløst langt bak.

Klubb S S-U-T Mål P

Manchester U. 29 23 3 3 66 - 19 72

Chelsea 28 19 6 3 50 - 19 63

Liverpool 29 16 5 8 44 - 20 53

Arsenal 27 15 7 5 50 - 23 52

Bolton 29 14 5 10 34 - 34 47

Everton 29 11 10 8 37 - 26 43

Reading 29 13 4 12 43 - 38 43

Tottenham 29 12 6 11 40 - 43 42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos...

http://www.nettavisen.no/ioslo/article923281.ece

Kan ikkje anna enn tykje synd i fansen, det fine er at eg ikkje møter so mange trøtte ungar på jobb i morgon!

Dette er jo aldeles fantastisk! Endelig har TV3 baller til å ikke gi etter for bermen og sende annenrangs fotball. Den gemene hop av medgangssupportere (altså 99% av unitedsupporterne) har fått vilja si litt for ofte. Görkoser meg når jeg ser at de sutrer!

Nu er det på tide med skikkelig fotball. Snakkas!

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner om at det fortsatt er to grupper på tabellen, de med over 70 poeng og de som er håpløst langt bak.

Klubb S S-U-T Mål P

Manchester U. 29 23 3 3 66 - 19 72

Chelsea 28 19 6 3 50 - 19 63

Liverpool 29 16 5 8 44 - 20 53

Arsenal 27 15 7 5 50 - 23 52

Bolton 29 14 5 10 34 - 34 47

Everton 29 11 10 8 37 - 26 43

Reading 29 13 4 12 43 - 38 43

Tottenham 29 12 6 11 40 - 43 42

Nå er det vel CL vi diskuterer i dag. Men skjønner poenget ditt. Kommer tilbake til dette på samme tid, neste år, når LFC har kjøpt spiss på øverste hylle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spilles fotball for tiden skjønner jeg. :D

Njaaaa, skeptisk - det er vel å overdride å kalle det L`pool og ARSEnal driver med fotball. Jeg trodde de hadde tatt patent på det nye spillet som ligner litt på fotball jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får komme tilbake når du klarer å slå det du kaller ett møkkalag Ørud.. ble vel 3-1 tilsammen i år :D

Enkelte dager klaffer det jo ikke selvsagt, men som sagt: https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?...ndpost&p=272998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaaa, skeptisk - det er vel å overdride å kalle det L`pool og ARSEnal driver med fotball. Jeg trodde de hadde tatt patent på det nye spillet som ligner litt på fotball jeg...

Vel, manu ble jo rundspilt av Liverpool nylig og til og med Ferguson innrømte at manu hadde griseflaks. Ser ut til at manu vinner lett i år med flaksen sin. :D

Liverpool spilte også ein fantastisk bra 1. omgang mot Barca og burde ledet klart så det er fullt fortjent at de er videre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liverpool spilte også ein fantastisk bra 1. omgang mot Barca og burde ledet klart så det er fullt fortjent at de er videre

Siden du breser deg med å være videre i CL og foran Arsenal i serien du og, så må jeg vel slenge det samme til deg og...

Det ble vel noe sånt som 15-2 til Arsenal på 4 kamper mot Liverpool i år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.