Gå til innhold
Fiskersiden

You`ll never walk alone..


Karleif
 Share

Recommended Posts

Mye morro her. Det er greit å være fan, men på et objektivt plan er det MANGE spillere som er bedre enn Gerrard.

Liverpool tok ifjor flere poeng pr.kamp uten Gerrard enn med forøvrig....

Like objektiv som du er når du fisker..... har fått fisk.... det var vel ikke mange som fikk finere laks enn deg i fjor..... :)

Kommer vel litt an på øye som ser?

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei. Objektivt fikk jeg den fineste laksen ifjor-den saken er helt klar :blink:

Men spillere som Alonso og Hypie(staving...) betydde vel mer for laget ifjor mener jeg, ettersom de spllte mange flere kamper?

Liverpools viktigste og beste spiller er Carragher så jeg er med på tankegangen din.... han ordner flere poeng og seire for Liverpool enn Gerrard.

Men så er det noe som heter markedsverdi, blest om laget, fine scoringer, kaptein o.l. og det er en annen sak. Totalt sett så er nok Gerrard viktigere enn de fleste andre på laget, og ville vært den siste spilleren som hadde blitt solgt hvis de måtte selge....... men det er min objektive mening

:D

PS! Jeg tok den flotteste laksen i fjor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Erre foppal nå???

Det er jo vinter jo... trodde alle så på skiskyting og curling og sånn jeg.

(selv venter jeg på at beach volley for damer skal begynne på tv igjen... gjerne som en reality serie med glamour modeller som prøver seg. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du ikke skjønner hvorfor Håvard skal jeg forklare det for deg jeg.

(Trym = litt støttekontakt for østfold gjengen)

Vi som ikke er fanatisk opptatt av å se på en gjeng med overbetalte mannfolk som løper rundt på gress etter en ball og klemmer og koser på hverandre når de klarer å putte den i mål benytter enhver anledning til å gjøre dere avvikere klar over at det finnes noe annet....

Men svinger man den veien... så svinger man vel den veien og løpet er kjørt.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erre foppal nå???

Det er jo vinter jo... trodde alle så på skiskyting og curling og sånn jeg.

(selv venter jeg på at beach volley for damer skal begynne på tv igjen... gjerne som en reality serie med glamour modeller som prøver seg. )

Ja, reality serier med glamourmodeller er bedre å se på enn Liverpool! :lol: Og jeg er fotballinteressert, men ikke interessert i Liverpool. Ingen motsetning her...! Det handler om å være kvalitetsbevisst! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..men i kveld kl 20.45, da får glamourmodeller være glamourmodeller. Da skal jeg og Piscator se på menn i shorts ;) Da er det spreke unggutter som Cesc, Kolo og Theo for alle penga :D

'Go Gunnners !!!

Noen som melder seg frivillig til å dele rom med Thor på Vestlandstreffet.... :lol::o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curling og skyskiting er god knall det!! Eneste som er feil med damecurling er bekledningen :)

Jeg slår et slag for plast og veldig varme haller! Hadde vært sweet å se hu nye, digge blondina i sandvolley kostyme :D

Dere som holder med Gunners og Liverpool har jo ... Frisørbil og synes golfklær og Hankø-stil er stort tenker jeg? B)

Endret av ford prefect
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.