Gå til innhold
Fiskersiden

Dyphavsekspedisjon 28.-29. mai 2011


obbien
 Share

Recommended Posts

Moro å lese en rapport om skikkelig dyphavsfiske, til lykke med spennende fangster! Kjenner at korsryggen min hadde nok elsket det der uten seletøy. :goodjob:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott rapportering, gode bilder og fantastisk stilige fangster. bra jobb, gutta :D. Noen som har peiling på om det er sjanse for blåkveite inne i fjordene også? Har en fjordarm som går ned til 629 meter utenfor stuedøra...

Nei, du må nok ut på kysten, ved eller nær kanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en ekstremt fin tur. Uheldigvis så fungerte bare snella i lavgir så det tok ÅR å dag å sveive opp fra 800 meter ++. Er ikke vær dag man har gangsperre i fingre :D

Om det blir noen neste gang skal jeg utelukkende fiske med sirkel, jeg mista 70% av fisken med vanlig j-krok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en ekstremt fin tur. Uheldigvis så fungerte bare snella i lavgir så det tok ÅR å dag å sveive opp fra 800 meter ++. Er ikke vær dag man har gangsperre i fingre :thumbsup:

Om det blir noen neste gang skal jeg utelukkende fiske med sirkel, jeg mista 70% av fisken med vanlig j-krok.

Snodig!!!! Tror jeg mistet en fisk totalt på de turene jeg var på tilsvarende fiske, brukte da bare j-krok av diverse typer (octopus, aki, live bait)

Får gratulere med mye arter og perser til alle, utrolig morsomt fiske, men det blir en del kilometer sveiving i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.