Gå til innhold
Fiskersiden

"Fiska 30 kilo breiflabb med stong"


Dr. Hook
 Share

Recommended Posts

Fin fisk, dog bra jobba å tro det var kveite!

Breiflabb er vel noko av det siste eg hadde gjetta på. Ein over gjennomsnittleg fiskeskrulling får vel ca. 0,2 breiflabb pr. liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Breiflabb er vel noko av det siste eg hadde gjetta på. Ein over gjennomsnittleg fiskeskrulling får vel ca. 0,2 breiflabb pr. liv.

Sammenliknet med sølvkveite, laksestørje og kjempestor flekkpagell er den jo rent vanlig. Jeg vedder på at hvis du tenker deg veldig godt om finner du minst 100 arter du ville anse som mer usannsynlige enn breiflabb i denne situasjonen.

Det er som å dra inn drivankeren med stanga...

Hvor mange flabber har du fått?

Jeg går ut fra at du har testet dette med flere typer drivankere slik at du vet at dette gjelder alle drivankere og ikke bare et spesielt et.

Her er det viktig å gjøre ordentlige undersøkelser for du bringer dine erfaringer ut til oss.

Breiflabb vs kveite er som en potetsekk vs Tasmanian Devil på speed...

Der fikk du bruk for for kunnskap bygget opp gjennom å ha fått begge to. Enda er det noen som tror at fisking ikke er lærerikt.

Edit: OI! Glemte noe. Gratulerer fiskeren med en drømmefisk :)

Endret av nanablag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørnes på kjølen sa han vel..

Ellers så burde han komme seg til legen for å fastslå evt. muskelsvinn..

Sikkert journalistisk hastverksarbeide, men de to setningene kan, lest sammen, fortone seg kontrære:

Vi har smakt litt, og lagt resten i frysen. Breiflabb bør mørnast på kjøl nett slik som med kjøt, seier han til papirutgåva av Sogn Avis.
Endret av boganis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.