Gå til innhold
Fiskersiden

Artsbest. bok


 Share

Recommended Posts

Er det noen som har en eller flere gode bøker mtp. artbestemelse av fisk? Da tenker jeg en bok om arter i saltvann og en i ferskvann. Hvis det finnes flere, setter jeg pris på om dere rangerer bøkene etter hva dere foretrekker. Grunnen for dette, er rett og slett fordi jeg ofte må google for å finne ut hva jeg faktisk har fått på kroken! Så, her må det fiskes mye og pugges!!

- Alex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjøpte restopplaget på 20 bøker av Pethon 2005 (til undervisning), og det er ikkje så vidt eg veit planar om nyopplag. Ny utgåve er i alle fall ikkje under planlegging, då forfattaren ikkje er så sprek lenger.

Da tipper jeg du sitter på en liten formue etterhvert som årene går :) Beste bok til formålet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Ark før i dag, og etter litt tasting på pc'en konkluderte dama med at denne boka har gått ut, og at det var ingen planer om nyutgivelse....

Trist. Den klart beste boka i klassen. godt jeg har en stående i hylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjøpte restopplaget på 20 bøker av Pethon 2005 (til undervisning), og det er ikkje så vidt eg veit planar om nyopplag. Ny utgåve er i alle fall ikkje under planlegging, då forfattaren ikkje er så sprek lenger.

Kanskje på tide at du setter deg ned å begynner på boka di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hadde en artig opplevelse i dag. Var innom et antikvariat i byen, for å kikke etter aschehougs store fiskebok. Jeg spør etter boka, hvorpå den andre kunden i lokalet (vi var bare to) kunne fortelle at han var medforfatter på boka, og hadde et par eksemplar liggende. Etter en hyggelig prat avtalte vi overlevering på T-banestasjonen i mårra tidli.... :)

Skal høre om han har flere så kan jeg formidle tlf. Nr. viss han er intressert i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.