Gå til innhold
Fiskersiden

Har flytta til Trondheim - Søkjer nye artar! - og guide! :)


Dr. Hook
 Share

Recommended Posts

Jeg skal en kort tur til trolla imorra og micromeite, før jeg setter kursen mot storsand for kveld/nattfiske etter bruskfisk :)

I morgon er det fyrste skuledag, med alt det medfører av ymse utflukter og spetakkel, så det går nok ikkje. Eigentleg varer dette heile veka og vel så det, men eg kan "legge dykk til som vener", og så kan dykk sende PM med tid og stad om dykk skal ut neste veke, så kan eg prøve å dukke opp. :)

Ellers lurer eg på å kjøpe TOFA-årskort for innlandsfiske, sidan det garantert kjem til å bli myyykje blanking og mange forsøk etter ymse artar.

Eg lurer då på kva for eit som er greiast å kjøpe for ein artsfiskar? Skal eg kjøpe kort for område 1, 2 eller 3? Gjelder desse årskorta frå kjøpsdato og i eitt år framover, eller er det ut inneværande år?

Endret av Dr. Hook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I morgon er det fyrste skuledag, med alt det medfører av ymse utflukter og spetakkel, så det går nok ikkje. Eigentleg varer dette heile veka og vel så det, men eg kan "legge dykk til som vener", og så kan dykk sende PM med tid og stad om dykk skal ut neste veke, så kan eg prøve å dukke opp. :)

Ellers lurer eg på å kjøpe TOFA-årskort for innlandsfiske, sidan det garantert kjem til å bli myyykje blanking og mange forsøk etter ymse artar.

Eg lurer då på kva for eit som er greiast å kjøpe for ein artsfiskar? Skal eg kjøpe kort for område 1, 2 eller 3? Gjelder desse årskorta frå kjøpsdato og i eitt år framover, eller er det ut inneværande år?

Bymarka er vel lurest, der har du nemlig mort, trepigget stingsild og enkelte vann med røye :)

edit: Så nå at du hadde stingsild på saltvannslista di.

Endret av veg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bymarka er vel lurest, der har du nemlig mort, trepigget stingsild og enkelte vann med røye :)

edit: Så nå at du hadde stingsild på saltvannslista di.

Ok, det høyrest klokt ut. :) Røya har eg prøvt meg på plenty gongar før, utan hell. :shiftyninja: Kvar er sjansane størst? Og kvar er det karussen held til? Er det kun her?: http://www.tofa.no/s...st.asp?side=370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karussen tar du på frilinemeitet kvart mais på en krok 16 eller 18. De kan være litt sære av og til (som jeg fikk erfare), men legger du ned en liten time der skal den være bankers. Foring er også ett alternativ. Stimen går ofte i ring rundt vannet, men det er lurere å etablere en swim og vente på de enn å jage de rundt i myra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er http://kart.gulesider.no/m/9wXdb her karussen holder til ja. Men er ganske bænkers. Jeg og Veg brukte vell en halvtime for å plukke ettpar hver.

Ellers kan du prøve melhusområdet på isen etter Røya. Da er den sikker. Benna feks.

Karussen tar du på frilinemeitet kvart mais på en krok 16 eller 18. De kan være litt sære av og til (som jeg fikk erfare), men legger du ned en liten time der skal den være bankers. Foring er også ett alternativ. Stimen går ofte i ring rundt vannet, men det er lurere å etablere en swim og vente på de enn å jage de rundt i myra.

Takk for gode tips og råd! :) Fekk nesten lyst å prøve etter karuss i dag. :) Regnet gjer vel ikkje noke? Er frilinemeite et must, eller går det greit med dupp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er i alle fall årskort kjøpt. :) 43 kroner igjen på brukskonto... Kryssar fingrane for studielån i morgon. Så får vi sjå om det blir tur i dag, i så fall kjem rapport med eller utan fisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er "bestandig" klar for fisketur, saltvann/ferskvann/elv/sjø. Guideegenskapene kan det være så som så med, men har bil, båt (i fjorden), og noenlunde kjennskap til fiskeplasser i nærheten for noen av de mest "obvious" artene du mangler. Er det flere som vil være med å fiske så er det bare å sende en PM:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er "bestandig" klar for fisketur, saltvann/ferskvann/elv/sjø. Guideegenskapene kan det være så som så med, men har bil, båt (i fjorden), og noenlunde kjennskap til fiskeplasser i nærheten for noen av de mest "obvious" artene du mangler. Er det flere som vil være med å fiske så er det bare å sende en PM:)

Flotte greier! :) Skal prøve å gi eit heads up her når eg skal ut og fiske på upløygd mark igjen, så kan jo den som vil henge seg med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er "bestandig" klar for fisketur, saltvann/ferskvann/elv/sjø. Guideegenskapene kan det være så som så med, men har bil, båt (i fjorden), og noenlunde kjennskap til fiskeplasser i nærheten for noen av de mest "obvious" artene du mangler. Er det flere som vil være med å fiske så er det bare å sende en PM:)

Know any good boat spots from stjørdal-vikhammer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaterer denne tråden med "rapporten" til art 49. (om enn nokre dagar på etterskudd):

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=63314&hl=

Tykkjer denne tråden var ein grei plass å samle galskapen på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og frank dreg til Storsand NU. Vi tek med pistasj og taffelvatn frå Grans! Om nokon vil ta turen, så heng på! :) Vi er vi der kanskje om ein times tid. (Vi er litt treige å navigere etc.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good luck! Blir d fiske utover kvelden etter klo?

Det var delvis planen, og etter at det mørkna hadde eg to "ålreite" run på Beastmasteren, men når eg sveiva inn skinnfilla kl. 23:30, var vi tomt for agn og ga oss for kvelden.

Blev det noe spennende?

Spennande.. Tja... Nei. Men moro var det. :)

På meg vart det 1 makrell, 5 sandflyndrer (mikro), 1 torsk (mikro), 1 sypike, 8 hvitting. Eg mista ein knurr.

Frank fekk 4 sandflyndrer (mikro) (nya art på han), 4 hvitting (ny art på han, største 550g), 1 sypike. Han mista også ei ganske smekker flyndre på 6-7-800g i overflata.

Ellers fekk eg vel 5 sjøstjerner.

Filiterte all hvittingen, så i morgon vert det steikefisk til damene på huset, men lurer på å eksperimentere litt med den, kanskje marinere nokre av filetane i chili, lauk og olje? :stuff:

Frank tok nokre bilder, men det var lite å sikle over. Kan legge ut nokre av dei når eg får dei i morgon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det der var garantert tidenes mest amputerte tur.

Sidan vi hadde kjøpt med oss ein makrell i ferskvaredisken, slapp vi å denge sluk og gjekk rett i agnfisket. Vi rigga oss til, slengte ut, spretta kvar si colaboks og tok livet med ro. Men etter 45 minutt gjekk været frå ca. vindstille til middels orkan. Det slo over på kanskje 7 sekund... :iiam: , og før vi visste orde av det, så kolva tripoden. Håven flaug. Colaboksane flaug. Alt flaug. Og skyene vart kolsvarte som på ein gammal skrekkfilm. Inne på land for eit telt trillande med nokre turistar på sprang rett bak. Vi pakka rekordraskt ihop (ca. 20 minutt), og ga oss. På dei korte tre kvartera vi rakk å fiske fekk Frank faktisk ein knurr (ny art for han), og ei lita sandflyndre. Eg rakk berre å få agnet slurpa vekk to gongar, samt å knyte meg eit søtt lite pulleytackle.

Jaja, beire lukke neste gong? :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så det været som kom, blokka vår i skjerma Ilsvika svaia på et tidspunkt der. Noe av det mer voldsomme værskifte jeg har opplevd her oppe. Flaks ikke stenger og podder fløy på sjøen!?

I førgårs hadde vi pod og stenger heilt på enden, men i går flytta eg den nokre meter nærmare midten, for å ha albogerom og "kasteplass" på hjørnet når eg set liv og helse i fare med surfstonga. Skulle vise seg å være eit klokt valg! Håven låg å vippa på kanten når vi fekk fatt i den.

Det er slike rapporter som gjør at jeg gleder meg til å komme opp til Trondheim igjen..!

Kommer forresten tilbake i kveld, og er jeg er fiskbar!

I kveld er eg nok ikkje fiskbar, men "bar", ja... det lyder ikkje feil. :beer:

Men skal aldri sei aldri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var det kanskje på tide med ei lita oppdatering frå dei siste dagars trønderfiskeri, ispedd eit lite kobbel med til dels RÆVA bilder for dei skuelystene. :)

Skal for ein gongs skyld prøve å halde meg kortfatta i tekst, og seie det meste med ræva bilder. Så får eg heller "krydre" på med litt stikkord der det trengst.

29.08.12 - Storsand - Part I: Sindre og Frank i ukjent terreng:

Photo170645290812.jpg

Strålande vær. Strålande plass.

Photo181721290812.jpg

Opprigging.

Photo182614290812.jpg

Idyll...

Photo210644290812.jpg

God turkaffe.

Fangsten?:

Photo182719290812.jpg

Ny art på Frank! :)

Photo190353290812.jpg

Gammal kjenning på meg...

Photo225136290812.jpg

... and a bucket of suppehvitting.

30.08.12 - Storsand - Part II: Stormblåst!:

Kjapt oppsummert:

Photo205132300812.jpg

Ny art på Frank! (Igjen!) :)

Dette var omtrent det vi rakk før dette fenomenet slo over oss som troll i sekk:

(VIDEO)

th_Video210515300812.jpg

01.09.12 - Storsand - Part III: Kjempekveld med guiding!:

Photo201818010912.jpg

Fortsatt idyll, denne gong med guide; Veg. :)

Photo233741010912.jpg

Fyrste på land. Veg stod for opninga av hainatta.

Photo233809010912.jpg

Andre på land, og ny art på Frank! 390 gram og søt som ein marengsknopp! :)

Photo234030010912.jpg

16 gram, ny pers..

Photo003107020912.jpg

Photo003122020912.jpg

To like ræva bilder av same fisk, men det vart ny pers på meg og, 890 gram. Fekk totalt 4 stk, 890, 880, 870 og ein mindre på ca. 4-500 gram. :)

Etter litt hvitting og litt smågjel om ein annan, får Veg endeleg pers han òg:

Photo012143020912.jpg

Feit...

Photo012253020912.jpg

1240 gram og sytti-..something cm! Gratulasjonane rullar frå alle taleføre tunger i 20 meters omkrins! :)

Photo012319020912.jpg

EIn lokal skikk, har eg forstått.

Eg kan også leggje til at eg same kveld GRUSA forrige pers:

Photo021045020912.jpg

35 gram. Rått! ;)

Etter det guiden fortalte var det bra snittvekt på hågjelen til Storsand å være, og vi vil nok returnere. Men havmus og/eller kloskate må jo nesten være det overordna målet. Så kan persforbedring på hågjel være sekundært. Og kven veit? Kanskje dukkar det opp andre spennande ting? Er i alle fall ein spennande plass. :)

Takk for ein fin tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.