Gå til innhold
Fiskersiden

Har flytta til Trondheim - Søkjer nye artar! - og guide! :)


Dr. Hook
 Share

Recommended Posts

Slimål teller ikke daaah :P

Eg følgjer FS-standard; n.rek-lister + evt. nye ferskvannsarter som reprod. over siste 5 år. :closedeyes:

Når det er sagt, kjeme eg vel ikkje akkurat til å fiske målretta etter den... Eg har i alle fall fått tynna ut bestendan litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pers på slimål :D

Så ut som dokker hadde ein hyggelige tur, og ser Veg har blitt mentalt skada for livet av NKML. Gralla me nye perser på hågjel :)

Må innrømme at eg faktisk fiska spesifikt etter den, kun for å få ei vekt. Den andre derimot, var faktisk eit uhell, og den klarte å vri seg innpå ein sirkelkrok tiltenkt flatfisk.

No er krokstørrelsen tilbake på eit betydeleg større nivå, så om eg får ein korrekt kroka slimål på den, så luktar det n.rek. Ein artig ting eg la merke til er at alt med slimålen er slimete, med unntak av sæden (?). Eg trur det var sæd. Den var kvit, å seig, og vart trylla om til spindelvevtrådar når det kom i kontakt med fingrane.

Endret av Dr. Hook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slimet som blir sånn ved kontakt. Prøv målretta etter sjøstjerne og brunpølse neste gang da...

Treng ikkje fiske målretta etter sjøstjerne, den er bankers bifangst uansett krokstørrelse. ;)

Brunpølse har eg aldri fått, men det høyrest... vulgært ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var rapporten på plass ja, takk for en flotte tur og grattis nok en gang med nye perser(+ny art på Frank). Vi må få til en tur til ila. året, eller to.

Eller tre? :) As many as it takes! Skal ha kloskate før eg forlet Trøndelag. Havmusa er velkommen den også, men eg er realist av natur. Eller rettare sagt; pessimist.

Vert spennande å sjå på fredag, om bilen vert godkjent om eg invisterer eit par kroner, eller om den vert dømd til høgging. Dette vil være avgjerande for kor mykje fiskeaktivitet eg vil få framover i haust. Trur ikkje Biltema-sykkelen min er ei god erstatning med mykje utstyr på lengre distansar.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimålen er underkjent.

Men havmus skal du garantert klare å få!

Underkjent schmunderkjent, er jo ikkje for nokon andre enn meg sjølv eg førar lista, og om eg vil føre opp blåbær på lista, så gjer eg jo det. ;)

Slimålen er dessuten ifølge wikipedia Noregs NASJONALFISK. Faktisk er det omtrent det einaste som står der. :P

Men over til something completely different; Kva erfaring har dykk med ESCA på Storsand? Eg brukte ESCA jamnt og trutt, og trur kanskje det gjorde hågjelen ekstra hissig. Om dette fungerer på havmus og kloskate også, veit eg sjølvsagt ikkje. For alt eg veit kan det jo hende dei blir skremt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller tre? :) As many as it takes! Skal ha kloskate før eg forlet Trøndelag. Havmusa er velkommen den også, men eg er realist av natur. Eller rettare sagt; pessimist.

Vert spennande å sjå på fredag, om bilen vert godkjent om eg invisterer eit par kroner, eller om den vert dømd til høgging. Dette vil være avgjerande for kor mykje fiskeaktivitet eg vil få framover i haust. Trur ikkje Biltema-sykkelen min er ei god erstatning med mykje utstyr på lengre distansar.. :P

Havmus skal visst være "bænkers"(hva nå det betyr) i skarnsundet, men da må jeg først og fremst ønske deg og kjerra lykke til med kontrollen!

Endret av veg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underkjent schmunderkjent, er jo ikkje for nokon andre enn meg sjølv eg førar lista, og om eg vil føre opp blåbær på lista, så gjer eg jo det. ;)

Slimålen er dessuten ifølge wikipedia Noregs NASJONALFISK. Faktisk er det omtrent det einaste som står der. :P

Men over til something completely different; Kva erfaring har dykk med ESCA på Storsand? Eg brukte ESCA jamnt og trutt, og trur kanskje det gjorde hågjelen ekstra hissig. Om dette fungerer på havmus og kloskate også, veit eg sjølvsagt ikkje. For alt eg veit kan det jo hende dei blir skremt.

Never used ESCA but me and Trønderflua have used cracklights a lot and it seems to increase the amount of Hyse and Hågjel a bit.

Havmus shouldn't be too difficult to get in the next couple of months or so when it is properly dark at night. Just the same as Kloskate really... pops up now and then if you put the hours in at night. (Kloskate are sometimes caught in the day too)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor seint skal dere holde på?

Edit: Fikk fiskeforbud fra ho mor nuh, så dere får ha lykke til!

Total fangst: 20 milliarder liter vind i håret, 1 mikrotorsk, 1 specimen sjøstjerne.

Var kraftig vind i starten, men vart etterkvart litt meir fiskbart på kvelden. Egna med blaut røykamakrell surra godt inn i surgifix, samt reker. Slutta å prøve når siste surgifix-stumpen var borte i 22-tida.

Hadde nokre få ok run på røykamakrellen, men ingenting som satt..

Men kaffien, burgeren, pølsene, baconet, tomatane, dressingen, osten, pistasjnøttene og pilsa var god! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Velkommen til Trøndelagen!

Første eg la merke til var et tynt innslag av slimål på listå di

Heldiggris!

Hvem sin båt er det egentlig :P

Blir gjerne med på et treff en gang, med eller uten båt.

Kan fort bli min båt. Flytter den fra Tydal til sjøen. Må bare få på plass en utleiedeal med ei sportsjappe først. Men båten er i det minste rigget for sportsfiske med ekkolodd, downrigger, stangholdere, dregg etc. Vi får se.

Endret av cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fort bli min båt. Flytter den fra Tydal til sjøen. Må bare få på plass en utleiedeal med ei sportsjappe først. Men båten er i det minste rigget for sportsfiske med ekkolodd, downrigger, stangholdere, dregg etc. Vi får se.

:thumbsu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris!

Kan fort bli min båt. Flytter den fra Tydal til sjøen. Må bare få på plass en utleiedeal med ei sportsjappe først. Men båten er i det minste rigget for sportsfiske med ekkolodd, downrigger, stangholdere, dregg etc. Vi får se.

Det høres unektelig fristende ut:) roer seg snart på jobb, så da blir det mer tid til fiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort spørsmål:

Kvar på Haukvatnet er den greiaste fiskeplassen etter mort? Lurte på å bruke nokre timar av fridagen min på roleg mortefiskeri i morgon, om været står seg. Er ikkje noke mål å fiske målretta (og resultatlaust?) etter kilosmort, men hadde kanskje ein liten baktanke om å slå persen på 26,3 gram... :shiftyninja:

Ellers: Kroktype / -størrelse? Dupp eller botn? Mais eller brød? Begge deler? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort spørsmål:

Kvar på Haukvatnet er den greiaste fiskeplassen etter mort? Lurte på å bruke nokre timar av fridagen min på roleg mortefiskeri i morgon, om været står seg. Er ikkje noke mål å fiske målretta (og resultatlaust?) etter kilosmort, men hadde kanskje ein liten baktanke om å slå persen på 26,3 gram... :shiftyninja:

Ellers: Kroktype / -størrelse? Dupp eller botn? Mais eller brød? Begge deler? :)

Her er ifølge drevne nestorer i TOFA et par av de bedre plassene: http://kart.gulesider.no/m/93BOX

Liten krok og deig funker best - tror de større står noe lengre ut og noe dypere, så da er det bare å klemme på ei sigarsøkke og en liten baitfloat, så blir det nok bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan avsløre at det vart ny pers! :jig:

2 fisk på 5 timar. Den største 60 gram... :bow:

Veit ikkje kva eg gjer feil, men det er ikkje så farleg. Været var absolutt utmerka, og eg rakk akkurat å få sjelefreda tilbake i tilværelsen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiska frå ca. 13.00 til 18:00. Første kontakt med fisk kom etter 30 min, og det var "SHWOOP!", rett ned med duppen og fast fisk. Den virka som grei fisk, men ramla av halveis inne.

Etter denne var det daudt i 4 timar (utanom mikronapping), før dei to eg fekk kom heilt på slutten når eg hadde spist opp agnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.