Gå til innhold
Fiskersiden

Mere fiskegreier fra Lidl


Fiskemannen
 Share

Recommended Posts

sitat:Opprinnelig postet av Remy

men seriøst, kvalitet... keepnet til 19 spenn, kan godt holde en tur eller tre bare da.. feks.

Størrelsen var vel ikke noe å rope et rungende hurra for heller... Det er vel muligens dugende til agnfisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Fiskemannen

sitat:Opprinnelig postet av Remy

men seriøst, kvalitet... keepnet til 19 spenn, kan godt holde en tur eller tre bare da.. feks.

Størrelsen var vel ikke noe å rope et rungende hurra for heller... Det er vel muligens dugende til agnfisk.

And??? Genialt da, 20 spenn blåser du på en brus eller sjokkis daglig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Remy

sitat:Opprinnelig postet av Fiskemannen

sitat:Opprinnelig postet av Remy

men seriøst, kvalitet... keepnet til 19 spenn, kan godt holde en tur eller tre bare da.. feks.

Størrelsen var vel ikke noe å rope et rungende hurra for heller... Det er vel muligens dugende til agnfisk.

And??? Genialt da, 20 spenn blåser du på en brus eller sjokkis daglig...

Ja jøss, vurderer absolutt å ta turen jeg. De har forøvrig billige tabletter til oppvaskmaskinen og. Det geniale er at de løser seg ikke opp heller så du kan bruke de flere ganger [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener nå at denne hobbyen er så bra på sitt beste at jeg IKKE gidder å tukle den til med kjipe kina-produkter som flyr i fillerbiter! Og du kan banne på at jeg har prøvd diverse dritt tidligere!

Ingenting er bedre enn good-stash!

Og hva er vel egentlig vitsen å kjøpe ting du regner med ikke er gode nok? Uansett **** hvor billig det er, så blir det bortkastet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat: "Og hva er vel egentlig vitsen å kjøpe ting du regner med ikke er gode nok? Uansett **** hvor billig det er, så blir det bortkastet!" Ikke hvis det viser seg at tingen virkelig holder...

Sant nok! Løp å kjøp!

Jeg gidder ikke å kjøpe ting som blir søppel fortere enn en lottokupong. Bare irriterende[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av StåleG

Jeg mener nå at denne hobbyen er så bra på sitt beste at jeg IKKE gidder å tukle den til med kjipe kina-produkter som flyr i fillerbiter! Og du kan banne på at jeg har prøvd diverse dritt tidligere!

Ingenting er bedre enn good-stash!

Og hva er vel egentlig vitsen å kjøpe ting du regner med ikke er gode nok? Uansett **** hvor billig det er, så blir det bortkastet!

Tror at om du studerer alt utstyret ditt ,så er sikkert halvparten(minst!) laget i Kina eller i et annet asiatisk land.

Men er enig i at "good-stash" er det beste[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskefritid

sitat:Opprinnelig postet av asmund aa

sitat:Opprinnelig postet av StåleG

Jeg mener nå at denne hobbyen er så bra på sitt beste at jeg IKKE gidder å tukle den til med kjipe kina-produkter som flyr i fillerbiter! Og du kan banne på at jeg har prøvd diverse dritt tidligere!

Ingenting er bedre enn good-stash!

Og hva er vel egentlig vitsen å kjøpe ting du regner med ikke er gode nok? Uansett **** hvor billig det er, så blir det bortkastet!

Tror at om du studerer alt utstyret ditt ,så er sikkert halvparten(minst!) laget i Kina eller i et annet asiatisk land.

Men er enig i at "good-stash" er det beste[ :) ]

Noen leverandører har uansett kvalitetskrav til det som produseres i Kina/Asia, andre har kun pris i tankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stangholderen er ser ut som den er laget etter samme prinsipper og materialer som vaskemopper. Sikkert helt kurant til fiske fra moloer og til duppfiske. stanghoilderen er nok mulig å bytte ut med en bedre fra Veals. Håven ser også kurant ut, håper den er sammenleggbar. Keepnettet holder til agnfisk, f.eks småmort, men ikke til oppbevaring av større fisk. Er nok mer usikker på nappvarsleren, men den er sikkert grei til gjeddemeite i fint vær. Møter nok opp i butikken på mandag, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Cral

Vel, når du ser at all lina er av spolen uten at nappvarsleren ga beskjed, eller at stang med snelle er alle andre steder enn i stativet er du nok overbevis om at det er en grunn til at kvalitet koster.

Tror du har andre problemer enn dårlig kvalitet hvis du opplever dette[ :) ]

At kvalitet koster er det vel ingen tvil om. At billige saker kan være brukbare er det vel heller ingen tvil om, har mange billigsaker blant fiskeutstyret mitt som fungerer utmerket til sitt bruk, i visse tilfeller enda bedre enn såkalte "kvalitets"stemplede merker. Problemet med billigsaker er vel at man ikke vet om de fungerer tilfredstillende før man har testet dem selv. Fiskestengene og elektronikk fra Lidl ville jeg holdt fingrene unna, men sjekk produktene før dere uttaler dere om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.