Ulketryne Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 Kan noen steppe inn for meg i morgen, har fått problemer med data + veldig dårlig tid! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulketryne Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 Noen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krishau2803 Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 (edited) Jeg kan ta den Edited December 11, 2013 by krishau2803 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilhelm Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 jeg har en post klar til det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krishau2803 Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 Du tar den Vilhelm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 (edited) Vilhelm var allerede satt opp som reserve, så han tar den luka imårå. Men då har me deg Krishau til backup når eventuelt neste mann går på ein smell Edited December 11, 2013 by MrVolcom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulketryne Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 Takk seter stor pris på dette får håpe på litt bedre planlegging neste år Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veg Posted December 11, 2013 Author Report Share Posted December 11, 2013 Tror Bjørn lett kan overta min titten som julekalendermann dette året. Siddisen årna opp, lett ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 Sigve tar over Martin sin luke som avtalt tidligere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sigve A Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 Ser at tiden ikke strekker til å lage luke.. Har alt for mye å gjøre på skolen denne uken. Noen som kunne tatt min luke den 19? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 (edited) Krishau2803 hadde jo lyst til å bidra Kan du ta Sigve sin luke den 19.desember? Da viser det seg også at Sverre har problemer med å få til luke den 20, samtidig som han er regissør for luke nr 24. NKML har forøvrig ikkje troen på at han får til en "seriøs" luke som lovet allikevel, så han e kasta ut av lista.Noen som da vil ta luke #20?Vi er så nært en full kalender nå, så eg håpe noen har lyst å bidra med noe. Lista for bidrag er satt lavt nå (ref: Bernt), så alt er velkommen (Bernt kan eventuelt få muligheten til å ro i land det tynne puslespillet sitt med en ny luke? ) Edited December 16, 2013 by MrVolcom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMS Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 Kanskje like greit. Jeg har ikke skrevet noe seriøst på fiskersiden siden 2004. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bernt N Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 Krishau2803 hadde jo lyst til å bidra Kan du ta Sigve sin luke den 19.desember? Da viser det seg også at Sverre har problemer med å få til luke den 20, samtidig som han er regissør for luke nr 24. NKML har forøvrig ikkje troen på at han får til en "seriøs" luke som lovet allikevel, så han e kasta ut av lista. Noen som da vil ta luke #20? Vi er så nært en full kalender nå, så eg håpe noen har lyst å bidra med noe. Lista for bidrag er satt lavt nå (ref: Bernt), så alt er velkommen (Bernt kan eventuelt få muligheten til å ro i land det tynne puslespillet sitt med en ny luke? ) Ro, hvor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 Ro, hvor? Destinasjon e valgfritt, men me trenge ein mann bak årene 20 desember! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veg Posted December 16, 2013 Author Report Share Posted December 16, 2013 Jeg kan ta 20, om noen tar på seg 18. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arobo Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 (edited) Om det ikke er noen andre som vil ofre seg, så kan jeg sikkert ordne et eller annet, bare fordi et hull i julekalenderen er kjipt. Men fint om du veg kunne tatt 18. så rekker jeg å få litt tenketid. (Hvis du har noe klart fra før av da) Edited December 16, 2013 by arobo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 Supert! Du tar luke nr 20 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arobo Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 Supert! Du tar luke nr 20 Sendte akkurat en melding om at 18 er greit, men veg kan egentlig velge. Regner med at han er i samme skoleklemma som meg.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veg Posted December 16, 2013 Author Report Share Posted December 16, 2013 Skoleklemme sucks. Satte deg og vik på 18. nå Tror Bjørn har en plan for hvem som tar 19. og 20., så avventer litt på de. Bernt tar nr.20 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krishau2803 Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 Jeg skal ta den 19 des. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veg Posted December 16, 2013 Author Report Share Posted December 16, 2013 Den er grei, kris! Da var kalenderen full igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts