veg Posted November 16, 2013 Report Share Posted November 16, 2013 (edited) Det blir ikke skikkelig jul uten forumbrukernes egen julekalender!Julekalender er utelukkende basert på bidrag fra medlemmer, og det er helt opp til deg selv selv om du vil bidra eller hva du vil bidra med.En kalenderluke kan være så mangt. Årsrapport, turrapport eller fisketips er gjengangere, men alt annet duger. Har du en morsom historie på lager kanskje? Har du et bilde av en fisk vi kan gjette vekten på? Har du funnet et knippe hysteriske videoer på nettet? Alt er lov, så lenge det er innen rimelighetens grenser og, aller helst, en smule fiskerelatert.Vil du bidra? Si fra i tråden her eller på pm hvilken dato du vil ha, så ordner jeg resten. Hadde vært top notch om vi kunne fylt lista før 1. Desember 1: Ølgylt2: Rudolf3: Jon-Eirik Brobak4: Dr. Hook5: Triturus6: GonZi7: Roger N8: Heavy met... fish man!9: Torbjørn Hopland10: emilengø11: Rage12: Vilhelm13:Gabrielsen14: Asgeir Alvestad15: erik16: Bernton17: FiskogRaskogMrVolcom18: Arobo19: Krishau20: Bernt N21: Nils Master22: Florø'en23: Blogz24: NKML! Edited December 16, 2013 by veg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Master Posted November 16, 2013 Report Share Posted November 16, 2013 (edited) Kunne vært gøy. Jeg har jo ikke laget en rapport på lange tider så det kunne vært et spark i baken for å lage en samlerapport fra laksesommeren 2013 for min del. Edited November 16, 2013 by Nils Master Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted November 16, 2013 Report Share Posted November 16, 2013 Julekalender må vi ha, Jeg klarer sikkert å koke ihop noe til 1 desember Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted November 16, 2013 Report Share Posted November 16, 2013 Kanskje unødvendig å nevne, men NKML tar den 24. Ellers så blir d vel en luke fra Endre og meg. Tar den litt uti, sett opp fex 17 des. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veg Posted November 16, 2013 Author Report Share Posted November 16, 2013 Da setter vi igang med å fylle lista Hvor fort klarer vi å fylle kalenderen, mon tro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blogz Posted November 16, 2013 Report Share Posted November 16, 2013 Jeg vil ha en dato mot slutten av advent Har endel datatrbbel jeg må navigere meg rundt før jeg er klar til å mekke rapporten slik jeg ser den for meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oz Posted November 16, 2013 Report Share Posted November 16, 2013 Jeg kan antagelig ta en, må bare manøvrere rundt endel tid og anledning-problemer først. Ser an responsen før jeg setter en dato (med litt flaks er det så mange som vil bidra at jeg slipper!). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabrielsen Posted November 16, 2013 Report Share Posted November 16, 2013 Jeg tar gjerne fredag den 13. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emilengø Posted November 17, 2013 Report Share Posted November 17, 2013 Kan ta den 10. desember jeg Julekalender må vi ha! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veg Posted November 17, 2013 Author Report Share Posted November 17, 2013 Kunne vært gøy. Jeg har jo ikke laget en rapport på lange tider så det kunne vært et spark i baken for å lage en samlerapport fra laksesommeren 2013 for min del. Savner rapportene dine, Lars. På tide at du kommer frem i lyset igjen nå Julekalender må vi ha, Jeg klarer sikkert å koke ihop noe til 1 desember Kjempebra! Alltid spennende å se hva du koker ihop Kanskje unødvendig å nevne, men NKML tar den 24. Ellers så blir d vel en luke fra Endre og meg. Tar den litt uti, sett opp fex 17 des. Ja den plassen var satt av uanZ Jeg vil ha en dato mot slutten av advent Har endel datatrbbel jeg må navigere meg rundt før jeg er klar til å mekke rapporten slik jeg ser den for meg Ga deg så mye tid jeg kunne, så satser på at du rekker å ha det klart innen da Jeg kan antagelig ta en, må bare manøvrere rundt endel tid og anledning-problemer først. Ser an responsen før jeg setter en dato (med litt flaks er det så mange som vil bidra at jeg slipper!). Husk å manøvrere tid til å si fra om du skal bidra da Jeg tar gjerne fredag den 13. Flott at du tar den på deg, slik de mer overtroiske slipper Topp! Kan ta den 10. desember jeg Julekalender må vi ha! Toppers! Ingen jul uten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Master Posted November 17, 2013 Report Share Posted November 17, 2013 Sett meg opp på den 21. du Veg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudolf Posted November 17, 2013 Report Share Posted November 17, 2013 (edited) Hvis ikke folk er leie av å se bilder av fisk som ikke enda er fisket, kan jeg ta 2. desember Det går dessverre litt dårlig med fiskingen om dagen, så jeg kunne jo laget en historie om hvordan en ikke får fisk, men det kan sikkert de fleste Edited November 17, 2013 by Rudolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulketryne Posted November 17, 2013 Report Share Posted November 17, 2013 Sett meg opp på 12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veg Posted November 18, 2013 Author Report Share Posted November 18, 2013 Notert Kan aldri få nok av bildene dine, Rudolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted November 18, 2013 Report Share Posted November 18, 2013 Kan nok koke i hop en ekstremt smal og nerdete sak om kart og/ eller ekkolodd. Ta den midt i desember engang hvis ikke noen med bredere interesser melder seg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veg Posted November 18, 2013 Author Report Share Posted November 18, 2013 (edited) Kan nok koke i hop en ekstremt smal og nerdete sak om kart og/ eller ekkolodd. Ta den midt i desember engang hvis ikke noen med bredere interesser melder seg. Da var du på plass. Fint med litt variert innhold, hva hadde vel sportsfisket vært uten nisjer? Edited November 18, 2013 by veg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted November 18, 2013 Report Share Posted November 18, 2013 Kan nok koke i hop en ekstremt smal og nerdete sak om kart og/ eller ekkolodd. Ta den midt i desember engang hvis ikke noen med bredere interesser melder seg. Det ser eg frem til Sitte i tenkeboksen på nytt lodd nu. Ser generelt d har vert spurt om mange ganger her på FS, så d e ett flott tema å flekka opp i en luke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veg Posted November 21, 2013 Author Report Share Posted November 21, 2013 Bump. Mange ledige luker enda, folkens! Admin: Mulig å få flyttet denne til eget delforum, som ifjor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rage Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 Fint at Bjørn glemte hva han skrev ifjor egentlig Jeg kan prøve meg på den 20., men kan brått være jeg ikke rekker det så hvis noen vil være reserve? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veg Posted November 21, 2013 Author Report Share Posted November 21, 2013 (edited) Flotters! Edited November 21, 2013 by veg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassius Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 Synes noen av dere som har virkelig satset og plukka flest arter i år kan lage en luke ala slik som Rage gjorde ifjor. Mye jobb men veldig inspirerende for andre som synes artsjag er morsomt. Helst med bilder av så mange arter som mulig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rage Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 Synes noen av dere som har virkelig satset og plukka flest arter i år kan lage en luke ala slik som Rage gjorde ifjor. Mye jobb men veldig inspirerende for andre som synes artsjag er morsomt. Helst med bilder av så mange arter som mulig! Tror ikke jeg skal gjøre det samme i år igjen, men hadde vært morsomt om noen laget noe tilsvarende med en annen vri enn tullet mitt ifjor. Mange veier til målet osv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassius Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 Tror ikke jeg skal gjøre det samme i år igjen, men hadde vært morsomt om noen laget noe tilsvarende med en annen vri enn tullet mitt ifjor. Mange veier til målet osv Enig! Kult å høre fra andre også f eks TommyB, Jon Eirik Brobak, Florøen, HeavyMet.. osv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jon-Eirik Brobak Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 Jeg har vurdert å lage en lengre rapport, men mye å gjøre på jobb og nettopp flytta inn i nytt hus, PC er desverre ikke satt opp i det nye huset ennå. Veg: du kan sette meg opp på en luke, helst tidlig i lukene. gjerne 3 desember. Har en liten rapport på lager Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florø`en Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 DA etter STORT press fra LILLEbror så kan jeg ta 22 des. Denne e t broderen he he. Da blir det noe sånt som , Hvordan gå heilt i teinå og få ca 90 arter på et år, ( les er ikke ferdig enda he he) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts