Jump to content
Fiskersiden

Julekalender 2013!

veg
 Share

Recommended Posts

• Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ser Bjørn har drevet rekruttering+ her nå, veldig bra! :D Håper jeg fikk med meg alt, er fortsatt 3 luker igjen: 6, 7 og 8.

Rage: Satte deg på 16. Du kan evt. bytte med meg og få 18.

Ser frem til adventstid og varierte fiskeskriverier og annet tull fra likesinnede rundt om i landet nå :D

Ser Bjørn har drevet rekruttering+ her nå, veldig bra! :D Håper jeg fikk med meg alt, er fortsatt 3 luker igjen: 6, 7 og 8.

Rage: Satte deg på 16. Du kan evt. bytte med meg og få 18.

Ser frem til adventstid og varierte fiskeskriverier og annet tull fra likesinnede rundt om i landet nå :D

Tar gjerne 18.

Då begynner det å bli få plasser igjen, så raska på hvis dere vil bli med å bidra i år :D

Heavy met...Fish man! (Bjørndalen) tar seg av luken den 8.desember :D

2 luker igjen!

Bernt har også fått på plass et eget delforum for årets kalender :goodjob:

Edited by MrVolcom

-I år har eg jo sett at d har kommet inn mange nye og unge (+eldre?) artsfiskere til miljøet vårt. Hvordan gikk deres første år som artsfiskere? (Langesundgutta, Trøndelagsgjengen, +++) Tykjer? Gummi-David? Flekk opp

Okei, kan skkert ta en luke dersom det er noen igjen :)

Kan jeg spørre garvede forum postere hvordan de normalt jobber når dem skriver rapporter i flere dager? Altså hvordan de samler sammen tekst og bilder før dem åpner en "svar"-boble og begynner å sette opp selve posten?

Jeg synes min metode som går ut på å skrive alt i notsiblok. Det hele med koder, bilder, html linker og linjedelingsproblemer er sykt tungvint. Skriver jeg i notisblokk og bytter linjer der det passer i notisblokk blir det helt feil når

det kommer inn i forumposten.

:turned:

også sliter jeg pittelitt med å få settninger som jeg skreiv for en uke siden til å flyte fint med noe jeg skriver da 7 dager senere, men det er vel bare fordi at det er lenge siden en gikk på skolen og at man derfor er litt rusten i skrivearmen :D

Som Rage. Bruker bloggen som kladd før posting her.Siden jeg legger ting på bloggen før det havner, fungerer bildevisningen da helt fint. Kalenderluken blir ett unntak, men for å få bildene til å fungere får jeg poste på blogg og her samtidig (antar jeg, har ikke prøvd).

Den tiden jeg skrev rapporter.. så lærte jeg meg etter hvert til å bruke Word på større rapporter.

Det var sykt irriterende å sitte lenge og jobbe med en rapport direkte på forumet, bare for å se hele greia forsvinne i cyberspace.

Den tiden jeg skrev rapporter.. så lærte jeg meg etter hvert til å bruke Word på større rapporter.

Det var sykt irriterende å sitte lenge og jobbe med en rapport direkte på forumet, bare for å se hele greia forsvinne i cyberspace.

det er dette jeg og har opplevd.. noe som lager en kjempemotbakke i vilja

Skjedde nå nettop. O lykke..

Kan vi komme fram til ett lite tips: Bruk gjærne editoren til å skrive i, men lagre hele dritten med gjavne mellomrom i notisblokka eller i word.

Særlig da når det er litt store prosjekter med mye arbeid lagt ned i oppsettet.

• 2 weeks later...

Jeg ligger hjemme i senga for 3 dagen på rad med unntak av en session på Villmarksbutikken. Er det noen som har mulighet til å swappe luker? Jeg er på en måte ikke helt ferdig.

Jeg har luke 11 (i morgen).