Rage Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 Øyh. SMS, tok du luka mi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 14.desember blir det et bidrag fra Asgeir Alvestad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veg Posted November 25, 2013 Author Report Share Posted November 25, 2013 Ser Bjørn har drevet rekruttering+ her nå, veldig bra! Håper jeg fikk med meg alt, er fortsatt 3 luker igjen: 6, 7 og 8. Rage: Satte deg på 16. Du kan evt. bytte med meg og få 18. Ser frem til adventstid og varierte fiskeskriverier og annet tull fra likesinnede rundt om i landet nå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rage Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 Ser Bjørn har drevet rekruttering+ her nå, veldig bra! Håper jeg fikk med meg alt, er fortsatt 3 luker igjen: 6, 7 og 8. Rage: Satte deg på 16. Du kan evt. bytte med meg og få 18. Ser frem til adventstid og varierte fiskeskriverier og annet tull fra likesinnede rundt om i landet nå Tar gjerne 18. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 (edited) Då begynner det å bli få plasser igjen, så raska på hvis dere vil bli med å bidra i år Heavy met...Fish man! (Bjørndalen) tar seg av luken den 8.desember 2 luker igjen!Bernt har også fått på plass et eget delforum for årets kalender Edited November 25, 2013 by MrVolcom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gonzi Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 -I år har eg jo sett at d har kommet inn mange nye og unge (+eldre?) artsfiskere til miljøet vårt. Hvordan gikk deres første år som artsfiskere? (Langesundgutta, Trøndelagsgjengen, +++) Tykjer? Gummi-David? Flekk opp Okei, kan skkert ta en luke dersom det er noen igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 Flott David!Da tar vi deg på luke #6 Da er siste luke foreløpig tatt og vi har en fullspekka kalender klar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heavy met....fish man! Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 Da ble det 8 på meg. Har allerede manus delvis klart. Denna kalenderen må bli fast tradisjon hvert år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 Veg er i tenåra nå, så med normal levealder fikser han oss kalender i 70 år til, og deretter kan jeg overta. Posten for første er nesten ferdigskrevet, men bildene er det verre med, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heavy met....fish man! Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 Da ble det 8 på meg. Har allerede manus delvis klart. Denna kalenderen må bli fast tradisjon hvert år. Oi. Dobbelt post. Teite tlf.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 Velbekomme! http://webshop.meium.no/products/chocolate-for-beer Bestilt nå.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted November 26, 2013 Report Share Posted November 26, 2013 Luke #7 ble forøvrig Roger sitt oppdrag Kanon at alle luker er fylt opp FØR vi desember setter i gang. Jazz! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Master Posted November 26, 2013 Report Share Posted November 26, 2013 Jeg kan, til en forandring, _også_ lage en seriøs luke 20. desember. Seriøs??? Hadde et håp om mere rusbrusmeite eller lignende............... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted November 26, 2013 Report Share Posted November 26, 2013 Seriøs??? Hadde et håp om mere rusbrusmeite eller lignende............... Sverre spiller som regel en veldig sentral rolle i sammensetningen av NKML`s luke den 24...Tippe d blir nok alternativt "meite" da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blogz Posted November 26, 2013 Report Share Posted November 26, 2013 Kan jeg spørre garvede forum postere hvordan de normalt jobber når dem skriver rapporter i flere dager? Altså hvordan de samler sammen tekst og bilder før dem åpner en "svar"-boble og begynner å sette opp selve posten? Jeg synes min metode som går ut på å skrive alt i notsiblok. Det hele med koder, bilder, html linker og linjedelingsproblemer er sykt tungvint. Skriver jeg i notisblokk og bytter linjer der det passer i notisblokk blir det helt feil når det kommer inn i forumposten. også sliter jeg pittelitt med å få settninger som jeg skreiv for en uke siden til å flyte fint med noe jeg skriver da 7 dager senere, men det er vel bare fordi at det er lenge siden en gikk på skolen og at man derfor er litt rusten i skrivearmen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rage Posted November 26, 2013 Report Share Posted November 26, 2013 Tidligere skrev jeg alle forumrapporter (av litt størrelse) i Word, men nå skriver jeg det meste som kladd i blogg saken. Den har autolagring og er sånn passe oversiktlig å jobbe i. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted November 26, 2013 Report Share Posted November 26, 2013 Som Rage. Bruker bloggen som kladd før posting her.Siden jeg legger ting på bloggen før det havner, fungerer bildevisningen da helt fint. Kalenderluken blir ett unntak, men for å få bildene til å fungere får jeg poste på blogg og her samtidig (antar jeg, har ikke prøvd). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Master Posted November 26, 2013 Report Share Posted November 26, 2013 Den tiden jeg skrev rapporter.. så lærte jeg meg etter hvert til å bruke Word på større rapporter. Det var sykt irriterende å sitte lenge og jobbe med en rapport direkte på forumet, bare for å se hele greia forsvinne i cyberspace. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blogz Posted November 27, 2013 Report Share Posted November 27, 2013 Den tiden jeg skrev rapporter.. så lærte jeg meg etter hvert til å bruke Word på større rapporter. Det var sykt irriterende å sitte lenge og jobbe med en rapport direkte på forumet, bare for å se hele greia forsvinne i cyberspace. det er dette jeg og har opplevd.. noe som lager en kjempemotbakke i vilja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blogz Posted November 27, 2013 Report Share Posted November 27, 2013 Skjedde nå nettop. O lykke.. Kan vi komme fram til ett lite tips: Bruk gjærne editoren til å skrive i, men lagre hele dritten med gjavne mellomrom i notisblokka eller i word. Særlig da når det er litt store prosjekter med mye arbeid lagt ned i oppsettet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
obbien Posted November 27, 2013 Report Share Posted November 27, 2013 -Team Sluk: Kor e dokker?? Vi er / var i Costa Rica. Flott å se at kalenderen er fylt opp allerede, da slipper vi å bidra med noe i år Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veg Posted November 30, 2013 Author Report Share Posted November 30, 2013 Da er desember teknisk sett igang, og vi venter på Ølgylt-luke. Dette blir topp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bernt N Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 Jeg ligger hjemme i senga for 3 dagen på rad med unntak av en session på Villmarksbutikken. Er det noen som har mulighet til å swappe luker? Jeg er på en måte ikke helt ferdig. Jeg har luke 11 (i morgen). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rage Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 Kan godt ta luka di jeg Bernt. Jeg har 18. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bernt N Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 Kan godt ta luka di jeg Bernt. Jeg har 18. Fantastisk! Rage to the rescue Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts