veg Posted November 21, 2013 Author Report Share Posted November 21, 2013 DA etter STORT press fra LILLEbror så kan jeg ta 22 des. Denne e t broderen he he. Da blir det noe sånt som , Hvordan gå heilt i teinå og få ca 90 arter på et år, ( les er ikke ferdig enda he he) Ser for meg at dette kan bli et høydepunkt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Hook Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 DA etter STORT press fra LILLEbror så kan jeg ta 22 des. Denne e t broderen he he. Da blir det noe sånt som , Hvordan gå heilt i teinå og få ca 90 arter på et år, ( les er ikke ferdig enda he he) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMS Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 Jeg kan, til en forandring, _også_ lage en seriøs luke 20. desember. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassius Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 DA etter STORT press fra LILLEbror så kan jeg ta 22 des. Denne e t broderen he he. Da blir det noe sånt som , Hvordan gå heilt i teinå og få ca 90 arter på et år, ( les er ikke ferdig enda he he) Blir spennende! Håper på mange bilder! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arobo Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 Vinter er noe av det kjipeste jeg vet, men jeg kjenner jeg gleder meg litt til desember nå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florø`en Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 Jeg kan, til en forandring, _også_ lage en seriøs luke 20. desember. Har du noen gang vært useriøs SMS? Blir spennende! Håper på mange bilder! Det blir nok en del ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted November 24, 2013 Report Share Posted November 24, 2013 Bernt må jo flekka opp noe i år som i fjor Kom igjen folkens, la oss fylle opp kalenderen i år også, eg syns den e hakket mer jazz enn sjokoladealderen fra Rema.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassius Posted November 24, 2013 Report Share Posted November 24, 2013 Vinter er noe av det kjipeste jeg vet, men jeg kjenner jeg gleder meg litt til desember nå Ismeite er jo råkult!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted November 24, 2013 Report Share Posted November 24, 2013 Bernt må jo flekka opp noe i år som i fjor Kom igjen folkens, la oss fylle opp kalenderen i år også, eg syns den e hakket mer jazz enn sjokoladealderen fra Rema.. Lever vi i sjokoladealderen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted November 24, 2013 Report Share Posted November 24, 2013 Lever vi i sjokoladealderen? Har aldri forlatt den. Hvis jeg bare kunne funnet en sjokolade som faktisk passet med øl til.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arobo Posted November 24, 2013 Report Share Posted November 24, 2013 Ismeite er jo råkult!? Måler seg ikke med sommermeite.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassius Posted November 24, 2013 Report Share Posted November 24, 2013 Måler seg ikke med sommermeite.. Sommermeite er hakket mer behagelig. men ismeite byr på en del muligheter man ikke får uten båt. vurderer eidangerfjorden til vintern. er jo tatt spennende fangster der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
don don Posted November 24, 2013 Report Share Posted November 24, 2013 Har aldri forlatt den. Hvis jeg bare kunne funnet en sjokolade som faktisk passet med øl til.... Velbekomme! http://webshop.meium.no/products/chocolate-for-beer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Hook Posted November 24, 2013 Report Share Posted November 24, 2013 Mørk sjokolade fungerar heilt utmerka til både porter, stout, bokk, juleøl, og sikkert endå fleire. Det finnast også eigne sjokoladestoutar, og det er godt det også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted November 24, 2013 Report Share Posted November 24, 2013 Har aldri forlatt den. Hvis jeg bare kunne funnet en sjokolade som faktisk passet med øl til.... Smash og iskald melkesjokolade Mørk sjokolade fungerar heilt utmerka til både porter, stout, bokk, juleøl, og sikkert endå fleire. Det finnast også eigne sjokoladestoutar, og det er godt det også. Sjokoladestout er rusbrus for voksne som sliter med å finne identiteten sin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Hook Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 Smash og iskald melkesjokolade Smash og iskald melkesjokolade er laurdagsgodt for voksne som slit med å finne identiteten sin. Ekte menn et blåmuggost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 (edited) Lever vi i sjokoladealderen? Ja.. takk te ordbokå Men sånn generelt...istedet for å jazza ein tynn diskusjon rundt denne sjokoladealderen.. Flekk opp flere bidrag til kalenderen! Bernt_Nor? Where are u? -I år har eg jo sett at d har kommet inn mange nye og unge (+eldre?) artsfiskere til miljøet vårt. Hvordan gikk deres første år som artsfiskere? (Langesundgutta-Andreas, Anders, Martin-, Trøndelagsgjengen, +++) -Vilhelm: Lage noe fra dine Adventures på Andørja? -Torbjørn Hopland: Havål i Hordaland, hvordan unngå 10+? -Sølvreven: Erotiske laksenoveller fra kråkesølvet i Gaulfossen? -Lopez: Har du tenkt noe nytt i d siste? -Oz: Du har alltid mye fine bilder på gang. Du vant også LSFF, så du må flekka opp ei luga! -Bjørn Salte: Fantastisk fiskeår, der du har dratt enormt mye poeng i saltvann, stort sett lokalt. Hadde vert kjekt å høre mer om ditt fiskeår i Telemark. -TommyB : Fotogeniet fra Rogaland har jo virkelig fått fyr i sakene i år med hauger av kjempefangster, flekk d opp! -Sigve A: Du har flekka opp ein del nytt i år, lært deg sjøisfiske, kjent på følelsen av å ver på åpent hav med NKML++ -Thom_con: "E dette bra?" Du vett ka d går i.. -Team Sluk: Kor e dokker?? -Martin S.: Artige facts fra artsåret på FS. Her regne eg me du sitte på litt stuff og statistiske oppdateringer -Familien Davidsen: Dokker har levert sakene deres med masse flotte fangster både lokalt og ut på tur -Lasse Bøe: Dine tanker rundt smørflyndre - BanJon: Hvordan skaffe potensielle søkker ved å rote rundt i skauen med et pipende instrument. (Dette e tynt, men e ein tynn utvei for å fylle kalenderen.) Edited November 25, 2013 by MrVolcom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Hook Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 -I år har eg jo sett at d har kommet inn mange nye og unge (+eldre?) artsfiskere til miljøet vårt. Hvordan gikk deres første år som artsfiskere? (Langesundgutta, Trøndelagsgjengen, +++) Tykjer? Gummi-David? Flekk opp!-Vilhelm: Lage noe fra dine Adventures på Andørja?-Torbjørn Hopland: Havål i Hordaland, hvordan unngå 10+? Evt. kan Irvin skrive om "Hvordan unngå havål generelt?" -Sølvreven: Erotiske laksenoveller fra kråkesølvet i Gaulfossen? Du har jo ein sann liggande Bjørn. Om det skulle bli nød. -Lopez: Har du tenkt noe nytt i d siste?-Oz: Du har alltid mye fine bilder på gang. Du vant også LSFF, så du må flekka opp ei luga!-Bjørn Salte: Fantastisk fiskeår, der du har dratt enormt mye poeng i saltvann, stort sett lokalt. Hadde vert kjekt å høre mer om ditt fiskeår i Telemark.-TommyB : Fotogeniet fra Rogaland har jo virkelig fått fyr i sakene i år med hauger av kjempefangster, flekk d opp!-Sigve A: Du har flekka opp ein del nytt i år, lært deg sjøisfiske, kjent på følelsen av å ver på åpent hav med NKML++ ++-Thom_con: "E dette bra?" Du vett ka d går i..-Team Sluk: Kor e dokker??-Martin S.: Artige facts fra artsåret på FS. Her regne eg me du sitte på litt stuff og statiske oppdateringer Statistikk <3-Familien Davidsen: Dokker har levert sakene deres med masse flotte fangster både lokalt og ut på tur-Lasse Bøe: Dine tanker rundt smørflyndre JA. - BanJon: Hvordan skaffe potensielle søkker ved å rote rundt i skauen med et pipende instrument. (Dette e tynt, men e ein tynn utvei for å fylle kalenderen.) Mitt innlegg blir (minst) like tynt. Tynt e det nye awesome! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Triturus Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 (edited) Jeg kan ta onsdag 4. des. Edited November 25, 2013 by Triturus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rage Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 Jeg kan ta onsdag 4. des. Hvaaaaaaa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 Då tar Martin S 19.des (såfremt tiden strekker til). Backup blir satt opp denne datoen, men tror alle håpe på at han får til en luke om nerderiene våre som han holder kontroll på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bernt N Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 Ja.. takk te ordbokå Men sånn generelt...istedet for å jazza ein tynn diskusjon rundt denne sjokoladealderen.. Flekk opp flere bidrag til kalenderen! Bernt_Nor? Where are u? HER! Jeg kommer med en luke! Ikke skriftelig, kan jeg få en luke litt utti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 HER! Jeg kommer med en luke! Ikke skriftelig, kan jeg få en luke litt utti? Kjempeopplegg! Går 11.des bra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bernt N Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 Kjempeopplegg! Går 11.des bra? deal! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 Då tar Torbjørn Hopland en luke den 9.desember!Begynne å nærme oss någe nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts