Bonavar Posted March 24, 2020 Report Share Posted March 24, 2020 Free Water Pictures kliner til med ny serie Predator fight. De fisker etter Gjedde,Abbor og Gjørs. Synes svenskene er utrolig flinke å ligger langt langt foran. Om noen liker dette type fisket må dere følge Free Water Pictures på youtube. Flere andre Svenske kanaler som leverer like bra kvalitet som dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady Knurr Posted April 1, 2020 Report Share Posted April 1, 2020 Må ta en titt en dag jeg har tid. Har aldri fisket etter disse artene, sikkert mange interessante tips å plukke opp. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonavar Posted April 1, 2020 Author Report Share Posted April 1, 2020 2 timer siden, Lady Knurr skrev: Må ta en titt en dag jeg har tid. Har aldri fisket etter disse artene, sikkert mange interessante tips å plukke opp. Fisker sjeldent målrettet etter Gjørs men Abbor og Gjedde blir det mye av. I sommer skal jeg prøve ut SØ og HA fiske. Ser vel mer på meg selv som en enkel Abbor fisker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonavar Posted April 1, 2020 Author Report Share Posted April 1, 2020 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonavar Posted April 7, 2020 Author Report Share Posted April 7, 2020 De fisker etter Abbor i denne episoden !! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonavar Posted April 14, 2020 Author Report Share Posted April 14, 2020 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonavar Posted April 21, 2020 Author Report Share Posted April 21, 2020 (edited) Edited April 21, 2020 by Bonavar 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dagniko Posted December 23, 2020 Report Share Posted December 23, 2020 Alltid interessant å følge med på de seriene der - ikke glem "Pike Fight"! <Pike Fight 2020 - Episode 1 - YouTube> 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars p Posted December 23, 2020 Report Share Posted December 23, 2020 Og : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonavar Posted December 23, 2020 Author Report Share Posted December 23, 2020 5 timer siden, dagniko skrev: Alltid interessant å følge med på de seriene der - ikke glem "Pike Fight"! <Pike Fight 2020 - Episode 1 - YouTube> Takk jeg får med meg det meste ,) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts