Rælingspoden Posted November 28, 2020 Report Share Posted November 28, 2020 Jeg har filmet fiskesesongen min i 2020! Har hatt fokus på Gjedde, Gjørs og Abbor:) se i full HD og subscribe gjerne da det kommer flere videoer! Da er det bare og vente på at isen legger seg og gjøre klart isbor! Eller hvis man ikke tåler kulda vente på ny sesong 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonavar Posted December 2, 2020 Report Share Posted December 2, 2020 Kult å se godt jobba. Tommel opp fra meg. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted December 2, 2020 Report Share Posted December 2, 2020 Det fine med hjemmekontor, er at man kan skulke jobben i 9 minutter og 25 sekunder for å se fiskefilm! Bra jobba! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted December 2, 2020 Report Share Posted December 2, 2020 Flott film. Likte godt at du viser tydelig hvordan man skal behandle fisken, og at du kommer med navnet på utstyret. Gjørs er vakker fisk altså 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts