erik 1746 Posted January 21 Report Share Posted January 21 Undertegnede er et sommermenneske. Jeg velger sommer og 20 plussgrader over vinter og is når som helst. Men når vinteren engang er et faktum, gjelder det å komme seg ut når forholdene tillater det. Jeg tar utgangspunkt i årets første tur, og går gjennom hva jeg ser på som viktig ved ismeite etter gjedde. Les mer på bloggen: https://teamcolibri.blogspot.com/2021/01/ismeite-etter-gjedde-160121-hvordan.html 4 Quote Link to post Share on other sites
TT 422 Posted January 21 Report Share Posted January 21 Flott rapport fra et område som vekker minner Forsøkte dere noe abborfiske mens dere var der? Quote Link to post Share on other sites
erik 1746 Posted January 21 Author Report Share Posted January 21 Takk! Nei, ikke noe borre-jakt denne gangen. Min erfaring herfra er at borrene er å finne helt andre steder enn der vi gikk ut denne gangen, så utstyr for abbor var ikke med i det hele tatt. (Pulken ble full nok uansett.) Quote Link to post Share on other sites
Philip L 38 Posted January 22 Report Share Posted January 22 Flott rapport ja! Får meg gira på å prøve en tur til med meitefiske etter gjedda. Gikk ikke helt veien sist. 1 Quote Link to post Share on other sites
Ølgylt 749 Posted January 23 Report Share Posted January 23 God rapport. 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts