TT Posted April 23, 2021 Report Share Posted April 23, 2021 Trim med innlagt isoppsyn i dag. Steinbruvann trenger fortsatt et par dager. Badedammen er isfri. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted April 28, 2021 Report Share Posted April 28, 2021 (edited) Mere trim, og nå er Steinbruvannet 99 pst isfritt. Her klamrer den ene prosenten seg fast: Det første som møtte meg var en lom. Og den er alltid et trivelig syn (men vanskelig å fotografere ...) For de av FS medlemmer som bekymrer seg over at jeg i det siste har postet mer bilder fra ski- og sykkelturer enn av fisk, så kan meldes at det er en bekymring jeg deler! Men det er en del av en langsiktig plan om også å kunne poste fiskebilder som 70 åring .... Edited April 28, 2021 by TT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiskenoob Posted April 28, 2021 Report Share Posted April 28, 2021 Åmotdammen er fortsatt isbelagt. Det er en åpning ved badeplassen det går å fiske fra, men på dagtid er det ganske fult med skolebarn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Engan Posted April 28, 2021 Report Share Posted April 28, 2021 Trur OFA postet om mindre is i Nøklevann i hvertfall :p Correct me if i'm wrong Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jann00 Posted April 30, 2021 Report Share Posted April 30, 2021 Noen som har prøvd seg på noen av vannene i Østmarka? noe hell? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dedekam Posted May 3, 2021 Author Report Share Posted May 3, 2021 Den 30.4.2021 at 19.31, Jann00 skrev: Noen som har prøvd seg på noen av vannene i Østmarka? noe hell? har prøvd meg 4 dager i strekk på Nøklevann uten hell, men gir ikke opp 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts