FatCat Posted September 18, 2022 Report Share Posted September 18, 2022 (edited) I dag fikk jeg denne fisken på mark og dupp i Mjøsa, men jeg er sannelig ikke sikker på hvilken art det er. Kan det være vederbuk? Jeg vet det ikke er verdens beste bilde, men det er det eneste jeg har. Kan dere hjelpe meg med identifisering? Edited September 18, 2022 by FatCat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted September 19, 2022 Report Share Posted September 19, 2022 (edited) Gratulrerer med fin vederbuk. Her ser du den innovervendte gattfinnen godt, et sikkert skille mellom vederbuk og stam (som har konveks gattfine). Edited September 19, 2022 by erik 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renatas Posted January 8, 2023 Report Share Posted January 8, 2023 Is that lake in Stavanger? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted January 8, 2023 Report Share Posted January 8, 2023 (edited) 1 time siden, Renatas skrev: Is that lake in Stavanger? No… https://kart.gulesider.no/m/vGyMB Edited January 8, 2023 by TT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts