Vango Posted May 12 Report Share Posted May 12 Mest ute etter kartplotter mens også litt ekkolodd til å se bunnen på 50-70 m for sjøkrepsfiske og fiske stimer ned til 40-50m. En beskjent får rabatter på Flak.no, så jeg kommer til å kjøpe der, men er helt grønn, men har ikke lyst til å legge mere i det enn maks kr 15.000 da båten brukes 3 mnd i året. Noen forslag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted May 12 Report Share Posted May 12 Typisk en Simrad Go eller Lowrance Elite FS med 50/200-HDI ekkoloddgiver. Personlig hadde jeg valgt Eliten av de to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vango Posted May 13 Author Report Share Posted May 13 Den 12.5.2023 at 16.25, erik skrev: Typisk en Simrad Go eller Lowrance Elite FS med 50/200-HDI ekkoloddgiver. Personlig hadde jeg valgt Eliten av de to. Takker så mye Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Posted May 13 Report Share Posted May 13 On 5/12/2023 at 1:21 PM, Vango said: Mest ute etter kartplotter mens også litt ekkolodd til å se bunnen på 50-70 m for sjøkrepsfiske og fiske stimer ned til 40-50m. En beskjent får rabatter på Flak.no, så jeg kommer til å kjøpe der, men er helt grønn, men har ikke lyst til å legge mere i det enn maks kr 15.000 da båten brukes 3 mnd i året. Noen forslag? Ville ha vurdert Livescope også.. Livescope er rett og slett latterlig bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vango Posted Monday at 01:47 PM Author Report Share Posted Monday at 01:47 PM Takker for innspillene. Problemer med leveranse gjorde at innkjøpet ble Garmin Echomap UHD 92 SV m/GT54UHD-TM 9, samt Ultra high Definition ekkolodd SideVU kompatabel. Så får vi se hvordan dette funker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FatCat Posted Tuesday at 10:10 AM Report Share Posted Tuesday at 10:10 AM 20 timer siden, Vango skrev: Takker for innspillene. Problemer med leveranse gjorde at innkjøpet ble Garmin Echomap UHD 92 SV m/GT54UHD-TM 9, samt Ultra high Definition ekkolodd SideVU kompatabel. Så får vi se hvordan dette funker Skriv gjerne en liten rapport om hvordan det fungerte her:) spent på å høre hvordan det gikk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts