Gå til innhold
Fiskersiden

Team Colibris julekalender 2023


erik
 Share

Recommended Posts

Team Colibris julekalender 2023" sounds like an amazing festive treat! The anticipation of daily surprises and delights must make December extra special. I can imagine the excitement building up each day as everyone uncovers new treats, goodies, or perhaps heartwarming messages behind those calendar doors. It's such a wonderful tradition that brings joy and warmth to the holiday season. Whether it's tiny treasures or heartfelt gestures, the sense of togetherness and shared moments must be truly magical. Wishing everyone in Team Colibris a month filled with joy, laughter, and beautiful moments as you unwrap the joy of this special calendar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.12.2023 at 9.24, erik skrev:

For luke 20 advarer vi mot scener TT ikke vil like.... :P

Jeg glemte jo helt å svare på denne! 
 

Dere får ha takk for innsatsen med julekalenderen. Jeg har ikke fått sett alle, men snart er det jo kontortid igjen :P

Den med logging med kartplotter var midt i blinken. En særlig takk for at dere var pedagogiske nok til å bruke nøyaktig den plotteren jeg har i båten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.