Gå til innhold
Fiskersiden

Røykekutt!


Hunter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 453
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fult kutt, og holde seg litt vekke fra røykekompisene er visst en måte som har funket for en del.

Men hvorfor slutte? Vi har jo alt for mange arbeidsledige? Røykere støtter jo godt opp om å skaffe legersykepleiere jobb å gjøre, samt at de med lungekreft så slutter man å jobbe, og gir jobben man har videre til en ikke røykere......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Pfff....

Jeg har jo nettopp lært meg å blåse røykringer ooOOOOooooOOO

Så om dama blir gravid nå må hun ut på trappen hver gang jeg skal røyke.

[ :D ]

(seriøst: en graviditet på dama er det eneste som kan motivere meg til å slutte akkurat nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Rune

sitat:Holder stand

11 uker nå siden siste pris med General.

Stein

Var det lett å slutte? gruer meg til 1 januar, da legger jeg generalen på hylla....

Det var ikke vanskelig å slutte. Men å sette en dato er vel ikke så enkelt. Mange som har satt en dato for røykekutt sprekker så det holder.

Jeg bestemte meg der og da at nå er det slutt. Kastet sigaretten og resten av princepakken og "flyktet" til Hardangervidden med kone og barn. Da jeg kom ned igjen etter en uke hadde de verste abstinensene gitt seg.

Kan anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nå som det nærmer seg nyttår, så er det vel mange som har forsetter. Om det er å slutte å røyke så er jo det selvsagt bra, men det viser seg ofte at forsett bare holder en kort stund. Så om noen har som nyttårsforsett å slutte å røyke så kutt ut røyken nå. Ikke vent til 1. nyttårsdag.

Forøvrig er det 5 måneder siden jeg kuttet ut røyken og det har godt over all forventning så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.