Gå til innhold
Fiskersiden

Røykekutt!


Hunter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 453
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sitat:Opprinnelig postet av fiskeLine

Jeg er også fortsatt røykfri etter tja,....hva er det vel, ni uker nå [ :D ] det er utrolig digg og jeg har da altså nesten kr 700.- i uka som jeg får bruke på fiskeutstyr i stedet [ :D ]

Vi snakker jo her om 1-2 komplette sett stang/snelle i måneden, det i seg selv må jo være et godt argument for å kutte ned/slutte.Men det er klart, det er lett å si for en som aldri har begynt.Er vel like vanskelig å slutte å røyke som å (prøve å) være på slankern,da har jeg full forståelse for de som ikke klarer å slutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av fiskekongen

MP:

Du reiser vel ikke på fisketur FOR å røyke??[ :) ]

Det er bare noe du tror. Trodde også fisketuren skulle bli ødelagt, men dengang ei.

Røyker ikke, prøver bare å kutte ut snusen. OG jeg drar seff ikke på tur FOR å snuse, bare passer så bra når man sitter der å venter på vak, tar en pause, osv... Problemet er at min beste fiskekamerat snuser og når han sitter der med en feit en i overleppa blir jeg utrolig frista! Må innrømme at jeg tok meg et par i dag (var på fisktur), men det var ikke fullt så godt som jeg husket. Bliur heldigvis ikke noen turer på en stund nå, orker ikke kulda. Skal nok klare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Trym

Har båt Cral... og jeg nyter mine sigaretter.

Det kommer jeg til å fortsette med helt frem til min samboer og jeg blir enige om at det er på tide med å vidrebringe våre gener.

Har hørt rykter om at røyking gjør det vanskeligere å bringe genene videre![ :) ][ :P ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Trym

Vel... jeg er fortsatt forplantningsdyktig.

Skal ikke tro på alle rykter Hunter... [ :) ]

(var ikke du en av oss når du lagde den siste forresten??)

[:I][:I][:I][:I]

Men legestanden påstår at det går utover sædkvaliteten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Rune

Siste genralen går under leppa i kveld.. gruer meg til morgendagen [ :) ]

Slutta med general samme tidspunkt i fjor, det gikk mye greiere enn forventet. Tenk så mye fiskeutstyr du kan kjøpe for det samme beløpet. Prøv også å unngå tyggis og andre nikotinpreparater, det gir deg bare et nytt problem. Lykke til! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.