Gå til innhold
Fiskersiden

Liten Tur I Glomma


link
 Share

Recommended Posts

Var nede en liten tur i glomma i går for og prøve Brasme og Vederbuk . Første fisk var en gabrielsen god fisk (hork) på ca 50gr ett monster med andre ord :) he he

Så etter ca 1 time med foring og masse syke vak av stor fisk fikk jeg endlig en buk :) Vekt 2500 gr ingen pers men en fin fin buk på reke bilde kommer etterpå i dag :) Spørs vell om det ikke blir fler turer dit da det sto store gromm fisk der .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg spør, men har du sjekket vektene dine, Link? På bildet ser vederbuken ut til å være 49-50cm, og i nokså normal kondisjon. Og hvis det er riktig virker vel 1.5kg mer sannsynlig enn 2.5 eller hur?

1.8 er riktig ja etter at veienett er trekt fra .En fisk på 2.5 kg er minst 56cm :P Utrolig ingen reagerte før Er dere feige og ikke tør si fra :huh: synes det tok lang tid før noen reagerte ha ha men du har helt riktig piscator .Ellers skal jeg i glomma i kveld og fiske lake og lover vekt blir riktig regner med salter vekta er riktig he he

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Buk på 1,8 kan godt være 50cm.

Bildet er fra en litt skrå vinkel til å bedømme høyden.

Det at ingen reagerte på vekt har kanskje noe med at tvilen kom tiltalte til gode :lol:

Buken ser litt slank ut men hvis den hadde hatt god kondis kunne den bikket 2 kg,men ikke 2,5...

Tror nok folk tenker sitt og klikker seg videre heller enn å leke politi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.