Gå til innhold
Fiskersiden

Hvor har det blitt av Makrell!


ranajamshaid
 Share

Recommended Posts

Hei alle sammen har det kommet noe Makrell eller Pir i Oslo Fjorden. på den tiden ifjor var makrellen inne i Oslo fjord.

Kanskje pga lite varme.er makrellen ikke kommet enda inn i fjorden. Eller er det noen som har som allerede fått makrell i Oslo fjorden???

Mvh Rana Jamshaid

Endret av ranajamshaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som påpekt i en lignende tråd nylig, makrellen er her hele året i mindre mengder, men de store stimene som kommer inn fra havet, viser seg som regel først litt senere.

mindre mengder?

makrelldynge.jpg

Uploaded with ImageShack.us

slik har det vært i hele vinter...

Endret av bsalte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett tilgjengelig ved Arendal allerede ...nam , nam :bbq: Lagde en god del kaker med sei ,sypike, øyepål , hyse, og masse makrell ( medisin for kroppen !! ) Skal tipse McDonald's slik at de også begynner med " Mckrell burger" :money: Ren omega3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe skulle nok ha hatt makrell selv som alle andre. Deilig å grille det da:) beste jeg veit med makrellen( liker den ellers ikke ). Huff har selv tre eksamener igjen og er ferdig med dem om tre uker. Tror det vil gå bra med dem, men kan aldri være sikker. Får ha lykke til med dine;). Det som er så digg med makrellen er at den kjemper og er ikke som død fisk. Pluss at det ikke er så vanskelig å få det. Skitt fiske til alle sammen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper makrellen kommer inn her snart jeg å, så slipper jeg og betale 50 kroner halvkiloen,..... men den kan godt vente ei uke, for i likhet med de to over har jeg å 3 eksamener igjen neste uke...

Tror jeg har brukt iallefall 1000 lappen ++ på makrell og agn i år, må huske å fylle fryseren dette året..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

makrellen svømmer ikke på akkord, så når de er her vil alltid variere, men den seine våren i år har ført til at vanntemperaturen enda er lavere enn normalt, og jeg føler at alt liv har våknet seint denne våren. først nå begynner det å bli aktivitet inne på grunnene her. men som det står ovenfor, gi de litt tid til, de kommer nok snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.