Gå til innhold
Fiskersiden

Noe utenom det vanlige


Navn
 Share

Recommended Posts

Men når han skal sammenligne med norgesrekorden blir det jo naturlig å spekulere i hvordan den er målt. Kanskje de dro litt i den da? :) Blir spennende med vekt, og ja; Forstår dere hva dere har fått?!?

Der har du den biten også ja. Hver gang jeg får det spørsmålet så er jeg ikke sikker lengre, forstår jeg egentlig det? Hehe.

En bekjent på havforskningsinstituttet bekrefter at det dreier seg om en sølvkveite ja, han ble lettere overrasket over fangststedet og fangstredskapet han også! :)

Endret av Navn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin sølvkveite! :bow: meget uvanlig å få på stang! Gratulerer!!

De dukker av og til opp i fjæra når de tar kvelden (aner ikke hvorfor)... Pappa fant en slik i strandsonen ved hytten på Bømlo for noen år siden... havforskningsinstituttet var veldig interessert og skulle vist komme å hente den, men de dukka aldri opp. Den ligger i fryseren enda :) Utrolig stilig fisk!!

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Trudde-det-var-plast-som-blinka-i-fjora-2494189.html#.UZDKgrVA2So

Endret av Alexander Johnsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist du fisker målrettet etter denne arten, så kan jeg ikke annet en og ønske deg lykke til :) det er det samme som og gå målrettet for Lotto Jackpoten :)

Sjangsen er høyere i lotto statistisk sett :-) Uansett redskap har det der vært drømmefangsten for mange fiskere. Så kommer ett kvinnfolk og tar en på sildesluk. ( artikkel i fanaposten røpet fiskeren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjangsen er høyere i lotto statistisk sett :-) Uansett redskap har det der vært drømmefangsten for mange fiskere. Så kommer ett kvinnfolk og tar en på sildesluk. ( artikkel i fanaposten røpet fiskeren)

Ja den er nok dessverre det :P Hun burde vurdere å slenge inn en fem ukers... kanskje hun tar jackpoten 5 ganger på rad! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjangsen er høyere i lotto statistisk sett :-) Uansett redskap har det der vært drømmefangsten for mange fiskere. Så kommer ett kvinnfolk og tar en på sildesluk. ( artikkel i fanaposten røpet fiskeren)

Ja livet er av og til urettferdig, jeg tenkte det samme som deg! Hehe Endret av Navn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja livet er av og til urettferdig, jeg tenkte det samme som deg! Hehe

Forøvrig, vilken adresse skal vi her på fiskersiden sende lottokupongene våre til fremover for utfylling? Blir det gevinst, spanderes det bedre utstyr på henne. ;-) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten endte på 3,7kg, ganske overraskende egentlig.

Den ble veid nå i fryst tilstand, det er såklart noe blodtap men jeg tviler på at den har bikket 4kg.

Ganske slank utgave. Tyskeren som fikk en som var 4 cm lengre hadde vel veid sin til 7,4kg om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.