Gå til innhold
Fiskersiden

De første svartskate bilder fra Stord?!!


Joost.L
 Share

Recommended Posts

Gjest Lettaste Døsen

Held ein knapp på Spisskate grunna form på munn, foholdet snute vengje, samt djupna den er fanga på. Djupna ulike artar lever på i fiskebøkene er sjølvsagt "rettningsgjevande", men dei få eksemplara som eg veit om på Nordvestlandet, er tekne i botnen av fjordane. At fleire av desse også eigentleg var Spisskater, ser eg slettes ikkje vekk frå då eg berre har vore med på ei sjølv på line.

Vonaleg gjev treffet etter påske fleire svar i denne diskusjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...

Får håpe det bare er misunnelse som gjør at jeg tror det er snakk om en spisskate og ikke lyse flekker og smalt nebb. Siden fisken ligger på en brygge antar jeg at den er død og at det dermed fins bedre bilder, uten perspektiv, også av undersiden?

Det er linket til denne tidligere i tråden: http://www.fiske-feber.se/news.php?var=0610&id=061017.095824

Man ser forskjellen godt her også: http://www.fiske-feber.se/news.php?id=070712.092919

Aiaiai! Er den tatt vare på? Er det mulig å få ein liten bit av den? Eg held på med eit større arbeid på svartskater, det kan sjå ut som at det egentlig er to artar. Ein prøve frå Stord ville vera uvurderlig!

Eller blei den sett ut att?

Spennende! Er det noen systematiske morfologiske forskjeller? Hvordan angriper man spørsmålet om individer fra presumptivt isolerte bestander med felles opphav fremdeles tilhører samme art? Er det noen allment godtatte regler for når isolerte bestander har blitt så forskjellige at de regnes som egne arter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal du få lese alt om når tida er inne, SMS, men kort fortalt er det slik at den eine morfen, eller arten, ikkje blir fullt så stor som den andre. Kjønnsorganene, clasperane, til hannane er også veldig ulike. Me trur at artane har overlappande utbreiing, men som du jo veit er det ikkje lett å få tak i ferskt materiale som kan DNA-analyserast.

Biletet over er ikkje det beste, og kan ikkje brukast for å fastslå arten med sikkerhet. Når det er tatt forfra blir jo snuten automatisk litt lengre. Magen er stor, det kan enten tyde på at den er full av mat eller at den har store egg inni seg. Dersom det er det siste, er det større sannsynlighet for at me snakkar om spisskate fordi svartskater er større enn ti kilo før dei kjønnsmodnast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai! Er den tatt vare på? Er det mulig å få ein liten bit av den? Eg held på med eit større arbeid på svartskater, det kan sjå ut som at det egentlig er to artar. Ein prøve frå Stord ville vera uvurderlig!

Eller blei den sett ut att?

Har nettopp snakka med fangstmannen og det var dessverre ikkje noko igjen av den. Dei hadde skore ut filetane og dumpa resten.

Skata blei dessverre ikkje tatt på stang heller, det var ei line dei hadde ute denne gongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre dårlig med bilder. Bildet er tatt lenge etter at skata var tatt og den hadde blitt mykje lysare på den tida. Eg var sikker på at dette var ei spisskate da eg fekk sjå bildet men etter å ha snakka med fiskaren er eg ikkje like sikker lengre. Skata var heilt svart under og den hadde ei rekke piggar på halen som ikkje spisskata har. Fiskaren har sett mange spisskater før og er 100% sikker på at dette ikkje er det. Eg har ikkje sett fisken og som fleire nevner her er bildet ikkje godt nok for sikker id.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaaah blir skatesjuk når jeg leser dette. Den dagen jeg får spisskate så planlegger jeg å å få hvit- og svartskate som bi-fangst på opphengerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.