Gå til innhold
Fiskersiden

Nitelva/Øyeren nå?


thoger
 Share

Recommended Posts

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest KoKo!

Fett ;) Fikk du den langt opp? Er veldig møkkete vann nå!

Var bare litt for kjapp på knappen her og fikk ikke rettet det opp.

Ikke fått noe enda,men måtte bare tulle med 10 kilos gjeddene til gutta lenger opp på siden her.

Du er ikke glad i rogn hører jeg! ;)

Liksom som ikke du vet det :). Tar gjerne en gjedde full av rogn oxo ,men liker best gjedder som har store hoder og lang lengde.

Synes faktisk ikke vekta alltid er det viktigste.Skal faktisk opp i elva nå og prøve på etter gjedde.

Jeg tror han gjetta på den gjedda tidligere i tråden. Han har bare blanka så vidt jeg vet. :lol:

Bare gni det inn du din jævel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble noen timer etter vederbuken i dag, men den var ikke hjemme, eller så er den blanker som meg ikke forunt å få denne fisken. Ufattelige mengder med dritt i elva, ting fra kloakken og bøzz og snægg fra elvebreddene. Tror ikke det var ett kast uten å renske bruket.

Gikk etterhvert over til å denge wobbler, men det ble bare ei microgjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjipt der i dag, ja. Masse isflak, bind, dasspapir og kondomer. :) Nedtur å komme fra fjellet med sol og klart vann, til Nitelva med gråvær, bind, dasspaipr og MASSE gromsete vann. :D

Men vi får stå på videre folkens! Det blir nok snart noen madammer på oss, bare insatsen er god nok!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har mer statusinfo. å komme med? -> har innbyggerne i Dyno våknet ennå feks?

Hvis noen har planer om en tur ut i Lillestrømområdet en ettermiddag med det første, så er jeg mer enn gjerne med på en tur!

var en tur i dynovika søndag og var helt dødt inne i der enda. og det var vell rundt 30cm med vann uten for renna så en uke eller to er det vel liv i dynovika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en tur i dynovika søndag og var helt dødt inne i der enda. og det var vell rundt 30cm med vann uten for renna så en uke eller to er det vel liv i dynovika

Akkurat tilbake fra Dyno nå. Vannstanden var nesten oppe på sommernormalen. Noe smånapping på maisen, kun en fisk kroket skikkelig, men det var til gjengjeld en snygg brasme på nøyaktig 2 kg :) ;

15042009090-724334.jpg

Brasmeblogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.