Gå til innhold
Fiskersiden

Jerkfiske - The road to deeper experience


Recommended Posts

  • Svar 310
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jo takk :D

17.05 Var ute, ikke en dritt på jerk... sånn er det, går opp og ned i verden... Men skal vel ikke klage på utellingen så langt. Kommer oppdatering på nye og fete baits snart som er på vei :blush:

hehe... du ass...

jeg kjenner til hvor lett det er å la "budknappen" løpe løpsk med f.eks ebay...

har selv fått kjøpt en haug med nye wobblere siste uken...

men du er jo virkelig en storkjøper, og da lurer jeg på:

hvordan skal du få tid til å fiske med alle sammen ?? :-D

blir heltidsfisker du kanskje ? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... du ass...

jeg kjenner til hvor lett det er å la "budknappen" løpe løpsk med f.eks ebay...

har selv fått kjøpt en haug med nye wobblere siste uken...

men du er jo virkelig en storkjøper, og da lurer jeg på:

hvordan skal du få tid til å fiske med alle sammen ?? :-D

blir heltidsfisker du kanskje ? ;-)

dette er vel en ond sirkel som alt annet fiske :) Noe skal man jo bruke pengene på. Er ikke det å få tid til å fiske hele samlingen, men en vakker dag er det nok en eller annen som utmerker seg akkurat den ene dagen ned i boksen og som sikrer deg fisken. JEg tror personlig de fleste baits fisker så godt som like bra om man fisker de riktig på rett sted, til rett tid. Men som med alt fiske, fiskeren elsker å ha utvalget og en stor meny av hva man kan servere fisken. Det er nesten viktigere at fiskeren har stor tro på det man fisker med, enn at fisken har tro på det, om du skjønner. Nå gleder jeg meg til Stephan fra Popuptackle/Attitudebaits kommer til Norge, han har med masse utstyr til meg sikle sikle....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21.05 Tok en tur på Steinsfjorden, ble 9 jerkgjedder på oss, men største ble tatt da vi dorget 700m tilbake til havna på 7890g. Jeg har ikke bilder men får de nok senere :blush:

Her er en liten snutt fra fisket, fått testet ut nye kameraet ;)

http://www.youfish.no/video/278/Underwater...uctions--Part-1

Var det en dingo som du filmet litt før du filma den første fisken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stemmer, det flaueste baitet i verden :)

22.05 Sperillen, litt tidlig, men vi fikk da gjedde i Begna. Liten rakker som angrep Øystein sin Buster. Så en del døde gjedder.

Har sett video av den på video på youtube og synes den så nice ut, jeg...men..

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Lenge siden siste rapporten her, blitt en tur etter sist rapportete tur. Den gikk til Steinsfjorden og ga oss noen små gjedder samt noen mellomgjedder, ingen over 10. Men det har blitt noen nye baits som jeg må få med. En del fra Prologic og nye Ifish (som jeg ikke fikk noe wowfaktor over)... (attitudebaits.com)

85375_s.jpg

Ett bait jeg har supertrua på, spesielt på steinsfjorden hvor vannet har litt grønnfarge. Det er Beavort Tuben Löddesuggan. Vakkert (attitudebaits.com)

85376_s.jpg

Noen nye baits fra Akita Lures, her ett swimbait avbildet (ser flere norske jerkere plutselig har fått øyne opp for akita)

85377_s.jpg

Dette er Andree Bison Tånglaka, ikke fått prøvd det noe spesielt enda (attitudebaits.com)

85378_s.jpg

Phantom!

85379_s.jpg

Og Woolfcreek. Denne mannen lager så fete baits, helt rått. Hvilken finish på hans produkter. Avbildet er en Woolfcreek Big Reverse Skinny Walley (attitudebaits.com)

85380_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at du har brukt så mye penger på jerk Remy, .... for denne har du ikke. Jeg kunne ikke dy meg for å vise hva vi får til i Norge: 27 cm. og 90 gr. Fisken er lei karikaturer og biter helst på portretter :angry2:

IMG_2946.JPG

PS. Ikke ment som markedsføring, da det ikke produseres til salgs.

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at du har brukt så mye penger på jerk Remy, .... for denne har du ikke. Jeg kunne ikke dy meg for å vise hva vi får til i Norge: 27 cm. og 90 gr. Fisken er lei karikaturer og biter helst på portretter :)

IMG_2946.JPG

PS. Ikke ment som markedsføring, da det ikke produseres til salgs.

Den var RÅ! Har prøvd kystwoblerene uten det store hell, men Kai hadde noen ørret nappende på de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.