Gå til innhold
Fiskersiden

Langesund Fiskefestival 2010


Oz
 Share

Recommended Posts

  • Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kansje vi kan få till ett lite møte å lage en kjepegryte med værdes beste fiske suppe ??

Å kansje en halv, eller 0.35 lettøl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storteltet på Dampskipskaia kommer til å ha servering av makrellburgere (de er dritgode!), verdens beste fiskesuppe og øl/vin/brus/kaffe. I tillegg blir det underholdning, både i form av musikalske innslag og foredrag av de herrer Cato Bekkevold (fredag) og Yngve Ask (søndag).

After fishen på lørdag er også verdt å få med seg om man orker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott artikkel fra et team med mer kunnskap og erfaring fra Langesund og LFF enn de fleste. Hvis de nå bare kunne lagt ut noen posisjoner :D

Bare følg etter båten om du er ute etter posisjonene dems :rolleyes:

Eller :

Studer kart, finn plasser du har tro på å vill prøve, ha med gps.

Enten bommer du totalt, eller treffer maximalt ;)

Det er litt av morroa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjentar det like gjerne jeg :) De av dere som kommer langveisfra og som trenger båtplass (altså ikke vil dra opp skuta hver kveld :D) må enten ringe meg (telefonnummeret står på hjemmesida) eller sende meg en pm. Lån av plass er gratis for deltakere :D

Åsmund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det enda bare vært posisjoner det var snakk om... :D

Personlig tror jeg det hjelper mye å snakke svensk, fisken hører dette og vet at det da er lurt å bite :)

Er forøvrig veldig spent på å få høre i løpet av dagen hvorvidt det blir deltakelse på meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig tror jeg det hjelper mye å snakke svensk, fisken hører dette og vet at det da er lurt å bite :)

Er forøvrig veldig spent på å få høre i løpet av dagen hvorvidt det blir deltakelse på meg....

Dette kan stemme faktisk.

I Danmark for noen år siden sa en svensk liten "poik" gutt til meg : Først så petar ni lite med fingret i vattnet, så stikker man huvudet under, så kommer fisken :D

Dette er ikke en fleip, men har prøvd trixet uten resultat......

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har meldt meg på festivalen, men ikke fått noe epost-bekreftelse på dette, har alle andre her fått dette ?

Vi har deg nok uansett i systemet, så bare si ifra ved innregistrering på fredag (eller lørdag morgen) så går alt så fint så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig er det på sin plass for meg å gjøre oppmerksom på at foredragene med Cato Bekkevold (på fredag) og Yngve Ask (på søndag) er gratis, og åpne for alle. Ikke bare for deltakerne :thumbsup: Det samme gjelder konsertene og teltet generelt. Kom og vær med på å gjøre arrangementet i sentrum til en folkefest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte love kona at jeg ikke skulle mdrikke på et år hvis jeg fikk kjøpe meg ny fiskebil, så jeg stiller nok ikke på afterfish....for å drikke.

Du behøver ikke drikke Ladden, bare "helle" innpå :thumbsup:

Noen damer tror disse arrangementene er en ren fyllefest, kjenner det kan irritere meg innimellom.

Noen få pils kan det jo bli, men man skal jo være i form både til fisket ,opp tidlig om mårran å eventuell kjøring hjem så hvor disse fordommene kommer fra er vel uklart (kansje nord norge) ta konene med, realiteten er ofte ikke sånn som mange av de tror.

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer eller mindre bekreftede deltagere fra Fiskersidens forum, LFF 2010: (oppdatert)

Martin S

Roger N

Rage

Stadjon

Triturus

Gabrielsen

Bsalte

Mayhem

Panzer

Viggo

Mr Big Fish

Binn Ladden

Fiskekongen

Thomas 94

potbelly

nanablag?

tweek?

avkroken

charlie

Hmelhus

Syver

Vikane

crom

los

skaugenjunior

26 støkker, moro :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så mye gleder gutta i Team Isola seg! :blush: Verdt å lese for å få en oversikt over hvilke arter det er smart å satse på :blush:

Fra Isola bloggen: Det blir goda vännerna Jocke Näslund och Nils Ljunggren som ska med för första gången. Detta innebär 3 biologer i en båt, vilket kan gå hursomhelst :-)

Er det marinebiologer disse er ? I så fall er det ikke rart de hevder seg i slike konkuranser, blir litt som bedrifts-fotball gutta skulle spille mot Real Madrid føler jeg.... :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.