Remy Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 PikeWallis og Fiskersiden.no oppfordrer på det sterkeste at Steinsfjorden Fiskeforening innfører en klasse for c&r (fang og slipp) i konkurransen Steinsfjorden Gjeddefestival fra og med 2011. Vi ønsker også å stresse tanken om å gjøre festivalen om til en ren fang og slipp festival i fremtiden. Vi kan komme med praktiske opplysninger som behandling av fisk og gjennomføring vedrørende godkjenning av c&r fisk som meldes inn i konkurransen. Det er overraskende enkelt å gjennomføre en konkurranse på denne måten. Samtidig vil vi bevare bestandene i Steinsfjorden som raskt har blitt kjent som en av Skandinavias beste gjedde vann. Å finne folk fra Nederland og Tyskland på vannet er ikke lenger sjeldent. Disse fiskerene kommer langveis fra for å prøve seg etter de store gjeddemadammene som lever i denne sjøen. Ikke bare er det spennende at Norge blir sett på som en fiskenasjon, foruten saltvann og laks. Men disse fiskerene bidrar til lokalmiljøet rundt både Tyrifjorden og Steinsfjorden. Mange av de leier båt og hytter. Så det å bevare bestanden er viktigere nå enn noen gang. Hvis dette blir en realitet ønsker nok flere seriøse fiskere å delta på Steinsfjorden gjeddefestival i fremtiden, etter som sportsfiskere blir mer og mer bevisst på å bevare stammer som har en stor verdi i sportsfiskerens øyne. Med vennelig hilsen Fiskersiden.no & PikeWallis For å støtte opp, skrive ett svar "jeg støtter opp forslaget" Husk; dette dreier seg ikke bare om Steinsfjorden. Dette dreier seg om samtlige gjeddevann i Norge. Dette dreier seg om å endre synet på en fisk som egner til så mye mer enn gjerdepryd og skrekk for jordrotter. Gjeddefestivalen i Steinsfjorden er videne kjent i Norge. Samtlige som fisker har hørt om den. Å endre synet på gjedda og hvordan den behandles og respekteres, vil det gi ringvirkninger til alle kriker og kroker i Norge. Dette er ikke skal, skal ikke. Dette er din plikt som sportsfisker å støtte opp om! Uansett hvor du bor i landet. Jeg forventer mange, mange sider med støtte til denne saken! Vennligst bare post ett (1) svar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Opsahl Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 (edited) Støttes fullt og helt !!!!!!! ^^ Edited September 9, 2010 by Morten Opsahl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iversen Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Jeg støtter opp forslaget! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabrielsen Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Jeg støtter opp forslaget! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorEH Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Dette støttes 100% ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GStrike Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 (edited) Jeg støtter forslaget! Edited September 10, 2010 by GStrike Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karleif Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Støttes. Stå på! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oz Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Støttes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trulsolsen Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 jeg støtter opp forslaget!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2Fish Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Støttes ja !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 jeg støtter opp forslaget" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Even A Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Støtter opp, Remy og Erik! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veg Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Jeg støtter opp! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svenna Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 (edited) Jeg støtter opp forslaget!! Edited September 14, 2010 by svenna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginny Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 (edited) Jeg støtter opp! Støtter opp og: Full støtte meldt fra SFK Carnivora og alle dens medlemmer. bringer stafettpinnen over til de andre NMU-klubbene... Edited September 9, 2010 by Ginny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gamlingen Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Jeg støtter opp forslaget!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Støttes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mao Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Jeg støtter opp! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LAT Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Bra initiativ! @ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stein Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Støttes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nanablag Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Jeg støtter opp forslaget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gullfiskern Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Støttes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
L K Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Jeg støtter forslaget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilhelm Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Støtter opp! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
øysteiin Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 støttes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts