Tasos Papadopoulos Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Støttes! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharkey Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Støttes så lenge c& R er valgfritt for deltagerne. Er ikke glad i ting/ føringer som legger tvungne begrensinger av prinsipp, men deltagerne må kunne delta i konkurransen selv om de velger C& R løsningen for fangsten sin!!! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tryta Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 jeg støtter opp forslaget Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storrønning Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Har så lenge e kan kom på holdt på me fisking. Først og fremst Ørret og røye. Men har den her såmmårn åsså for første gang prøvd gjeddefiske. D ga helt klart mersmak og endra mitt tidliar syn på gjedda. Har nå fått virkelig sansen for gjedda og gjeddefiske. Meget kul og rå fisk om en kan si d slik. Så all støtte fra mi side.. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TØ Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Støtter forslaget! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arachnida Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 forslaget støttes Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bradalen Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Dette støttes selvfølgelig. Jeg ønsker meg dessuten egen flueklasse i konkurransen. Steinsfjorden er et ypperlig fluevann. Et av de beste her i mitt nærmiljø. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FishingBUDDY Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 jeg støtter opp forslaget Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest StadJon Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Jeg støtter opp om forslaget. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
røyksjuk Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 støttes! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseB Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Er alltid med på å støtte en god sak. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viggo M Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Støttes. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bsalte Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 støtter denne! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pistus Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Selvfølgelig har dere min støtte! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars p Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 jeg støtter forslaget Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Inge G Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 I`m in. Jeg støtter forslaget. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjella Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Jeg støtter forslaget. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gogangfiskestang Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Støttes fra min side også... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofigs Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Støttes Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zober Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Jeg støtter forslaget. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune A Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Støtter forslaget! Absolutt!! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cavyman Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 jeg støtter Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limanda Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Støttes 100% herifra!! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villlax Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 jeg støtter opp forslaget" Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PRH Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Dette støttes 110% og mail er selvfølgelig sendt. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts