Gå til innhold
Fiskersiden

Ein stor sportsfisker og forumbrukar har gått bort..


asmund aa
 Share

Recommended Posts

Det er med stor sorg me må medela våre petribrødre at vår gode kammerat igjennom ein mannsalder er gått så altfor tidlig bort etter kort tids sjukdom.

EvenA har i alle tider markert seg tungt på fiskersiden,no sitt forum, og med over 4700 poster var han ein av dei mest erfarne forumbrukarane som har frekventert forumet.

Alle som var med på treffet på Føyno, hugsar nok Even godt og har eit forhold til han etter det.

Even hadde diabetes(sukkersjuke) og det var komplikasjonar i forbindelse med dette han døyde så altfor tidleg i ein alder av 52 år.

Det vert gravferd fra Stord Kyrkje , tirsdag 07.02 klokka 10.30, alle som ynskjer å følga Evenpå den siste reisa er velkommen.

Even var kanskje den mest allsidige sportsfiskaren me kjenner, :Flue, sluk, meite i både sjø og vatn, Flyndremeite eine dagen fluefiske etter laks neste dag., sånn var Even.

Han vil alltid vera med oss på alle framtidige fisketurar.....Kvil i fred Even.

Til minne om Even: http://www.youtube.com/watch?v=Lk-LgjCg3jU

Helsing dine venner: Helge, Asmund, Svein Endre, Ivar Magne m.fl

399952_299819123409126_100001431222741_837923_330935955_n.jpg

Endret av asmund aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå ble jeg helt satt ut, dette var svært leit å høre. Even var en av de karene som var på plass fra starten av første gangen jeg møtte forumbrukere på det første treffet ved Føyno; han pratet som om han hadde kjent meg lenge, delte tips og forslag og det ble trivelige timer i lag med han og andre ved grillstedet nede ved havna om kveldene. Even spanderte øl, og delte ut stykker fra et par langer tatt tidligere den dagen. Det ble mange gamle røverhistorier og latterbrøl som sikkert ble hørt på andre siden av fjorden.

Even flyttet til Trondheim like etter at jeg hadde flyttet sørover derfra, så vi fikk aldri tatt noen fisketurer der i lag. Jeg kommer til å huske Even som en kar med mange historier, et lurt smil på lur og mye erfaring fra et langt liv med fiske.

Kondolerer så mye til hans familie, mine tanker går til de. Takk for gode stunder og gode minner, Even. Hvil i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.