Gå til innhold
Fiskersiden

Ekstremfiske


 Share

Recommended Posts

De som ikke har intelligens nok til å forstå poenget med programmet burde ikke uttale seg.

Dette er ren underholdning, og ikke opplæringsprogram for blærete sportsfiskere.

Ja og da er det en personlig mening og synes at det er dårlig underholdning :)

Tviler på at store stingrays fra elver i Asia er veldig populære på de britiske fiskemarkedene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og da er det en personlig mening og synes at det er dårlig underholdning :)

Tviler på at store stingrays fra elver i Asia er veldig populære på de britiske fiskemarkedene :)

Om det er god underholdning er en personlig preferanse. Selv ser jeg heller på en gammel episode av fiskedrag. Lærerikt og underholdende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt ankepunkt på programmet er at fyren rett og slett fremstår usympatisk.. Oppfører seg tidvis som en drittunge. Det er respektløst overfor guider og lokale. man kan fint være hysterisk morsom uten å oppføre seg slik. Programmet hadde hatt mye større underholdningsverdi om fyren var litt mer sympatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So glad people from other countries realize this guy is a cock

:lol:!!

Mener huske et Facebook-innlegg fra TSF (med litt forbehold) hvor ordlyden var ca som følger:

"Robson Green's program begynner i kveld. Hva er verst - Å se på programmet eller å stikke ut øynene med en gaffel?"

De fleste kommentarer hva fyren angikk var for det meste setninger hvor ordet som begynner på c og slutter på unt var mye nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So glad people from other countries realize this guy is a cock

Robson Greene is great.The more other people hate him,the more i like him (-:

At one point i used to hate him too ,but thats all over now (-:

Back then my favorite episode was the one where he fishes for eels in a cave full of shitting bats.Robsons guide brought an umbrella for him,waaay too small(((-:

The bat droppings hitting the floor of the cave were actually audible on the program((((-:

Did the guide hate Robson?did the producer persuade Robsons guide to "helpfully" lend Robson the miniscule umbrella because he secretly hates Robson?

I dont know,but i still enjoy watching Robson getting covered in bat droppings, or chartering boats from shit fishing guides,fishing for exciting species,at the wrong time of the year with inappropriate gear-

While being a total drama queen dickhead with a weird sense of self irony.

Endret av toppknot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EKSTREMFISKE i dag kl: 21:00 på MAX

Extreme Fishing, år 5 aka. Robson's Extreme Fishing Challenge Sesong: 5 Episode: 4/8 Sjanger: Amerikansk dokumentarserie

Robson Green reiser til noen av verdens mest ekstreme fiskedestinasjoner og møter lokale eksperter i fem sportsfiskeutfordringer. I denne episoden er han i Canada og møter fire av landets mest erfarne fiskere..

Endret av gundhus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EKSTREMFISKE i dag kl: 21:00 på MAX

Extreme Fishing, år 5 aka. Robson's Extreme Fishing Challenge Sesong: 5 Episode: 4/8 Sjanger: Amerikansk dokumentarserie

Robson Green reiser til noen av verdens mest ekstreme fiskedestinasjoner og møter lokale eksperter i fem sportsfiskeutfordringer. I denne episoden er han i Canada og møter fire av landets mest erfarne fiskere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Skjønner lizzom ikke at folk orker å hisse seg opp, det er da vitterligen bare å ikke se på?

Er ikke det heller vettu' Er jo et fiskeprogram så man må se på... Jeg gruer meg skikkelig :)

Man får prøve å se positivt på det, finnes jo faktisk verre alternativer, tenk; Petter Pilgård eller, gud forby, damene i Ut i naturen... grøss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det heller vettu' Er jo et fiskeprogram så man må se på... Jeg gruer meg skikkelig :)

Man får prøve å se positivt på det, finnes jo faktisk verre alternativer, tenk; Petter Pilgård eller, gud forby, damene i Ut i naturen... grøss...

Hehe, kjenner meg igjen. Blir jo sittende å se på sjøl om anledningen byr seg. Men da er det desto viktigere å ta det for det det er, et underholdningsprogram med innslag av fiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.