Ulketryne Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Jeg hadde ikke planlagt så mye, Men i stedet legger jeg ut noen bilder.Med med vekt,plassen håper dere liker det Torsk tatt på makk og pilk, 10 kg, i yrkjefjorden, (Rogaland) 2011 i mars Gjedde,Tatt i glomma (Oslo) , ca 1 kg, tatt på myrans spinner 3 gram med svarte prikker, tror 2008 i sommerferien. Dvergulke, 162 gram!!! Norgesrekord , fisket i Nautnes (Bergen), jeg fisket under bryga ca 2 meter med reke og liten krok, 2010 tror jeg i sommeren,høst Piggvar, 5,3 kg, tatt på jigg og reke, jeg så den på bunen ca 10 meter dyp tatt i sommer 2012, stor piggvar det Min første svarting så litt happy men nå er det kun en drit å få Det var alt for denne gang håper luka ikke ble for kjedelig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veg Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Flott luke, mye knallbra fisk! Mega piggvar og enorm dvergulke! Ser for meg at du har mange fiskerike år foran deg, stå på! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulketryne Posted December 5, 2012 Author Report Share Posted December 5, 2012 Takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steady Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 fin luke masse fin fisk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulketryne Posted December 5, 2012 Author Report Share Posted December 5, 2012 Takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lartol Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 keep up the good work. mye fin fisk og flotte bilder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Rasmussen Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Hatten av for den Piggvaren Dvergulken var jo kjempe også! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian N E Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Flotte fangster, den piggvaren er en drømmefisk ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heavy met....fish man! Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Fin luke med mye fin fisk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulketryne Posted December 5, 2012 Author Report Share Posted December 5, 2012 Takker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davidsen Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Drømmepiggvar og dvergulke! Kan bli vanskelig å toppe de der to, iallefall.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulketryne Posted December 5, 2012 Author Report Share Posted December 5, 2012 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BINN LADDEN Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Var vel forhåpninger om å kunne legge inn noe fra helga som var tenker jeg, men fingrene frøys til is og bilder blei ikke tatt desverre. Litt synd egentlig, spes siden trådstarter stakk av med 1. plass på klubbturen vi var med på. (jada, han slo meg såvidt) Vi får være flinke til å ta masse bilder fremover, så får du med masse nye bilder i neste kalender Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulketryne Posted December 5, 2012 Author Report Share Posted December 5, 2012 1. plass på klubbturen vi var med på. (jada, han slo meg såvidt) DU BLEI KNUST Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O.C Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Sinnsyk piggvar, men den dvergulka henger høyt!! Bra luke! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 morsom luke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fisk og rask Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Et par meget fine fangser her, ungdom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PRH Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Flott luke, denne kan du være stolt av. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emilengø Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Fin luke her! For en piggvar! Stå på videre, fisking er morsomt, spesielt når du får så fine fangster som deg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomcon Posted December 6, 2012 Report Share Posted December 6, 2012 Veldig fin luke - er kjempemisunnelig på piggvaren din... og så kunne jeg godt tenke meg en Norgesrekord også Hva var det du vant med i helgen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bernt N Posted December 6, 2012 Report Share Posted December 6, 2012 Flott luke - mange fine fisk og bilder her. Takk for god lesning, du redda dagen. En kommende storfiskerstjerne her folkens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florø`en Posted December 6, 2012 Report Share Posted December 6, 2012 Flott luke , keep up the god fishing. Rå piggvar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
havtryta Posted December 6, 2012 Report Share Posted December 6, 2012 Ungdommen nå til dags får jo fisk som vi gamle bare kan drømme om. Hatt av for piggvar og megadvergulke! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts