Gå til innhold
Fiskersiden

Kart til Android nettbrett


maskinisten
 Share

Recommended Posts

Hei og grattis med ny tab :)

Ikke det du spurte om, men et tips om du skal bruke den i båten er å legge gladpack over skjermen så varer den vesentlig lenger.

Sånn er det i hvert fall med mine fingre som er grove, arrete og fulle av agn, olje og fiskeblod ;)

Endret av Aurejeger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med cral, Navionics. Koster noen kroner men er klart den beste kartaplikasjonen for nettbrett i saltvann.

Er det Navionics til Android vi prater om? Har Navionics, men det er ikke brukbart i det hele tatt og mangler mange av funksjonene i forhold til IOS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da Android han spurt om? Jeg har det med å skli ut i svarene mine, men tror jeg er på temaet denne gangen. ;)

Jeg har Navionics-appen på to nettbrett, både IOS og Android. Jeg er helt enig i at den er bedre på IOS, men vil ikke si at den ikke er brukbar på Android. (Det hører med til historien at jeg har kjøpt alle tilleggene på IOS, mens jeg bare har "ren" app på Android.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da Android han spurt om? Jeg har det med å skli ut i svarene mine, men tror jeg er på temaet denne gangen. ;)

Jeg har Navionics-appen på to nettbrett, både IOS og Android. Jeg er helt enig i at den er bedre på IOS, men vil ikke si at den ikke er brukbar på Android. (Det hører med til historien at jeg har kjøpt alle tilleggene på IOS, mens jeg bare har "ren" app på Android.)

Måtte bare spørre da mange kommer drassende med Navionics til IOS når det spørres om Android. Selv om Navionics er fungerende på IOS så ligger den vel noen tiår bak Locus rent funksjonsmessig. Eneste fordel er at du ikke trenger å laste ned kartet i forveien. Kartet til Navionics er klart uansett hvor du er og har hjulpet meg på ukjente plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med diskusjon og engasjement, jeg har som nevnt sett litt på forskjellige festeanordninger.
Rammount festene skiller seg så langt mest positivt ut av de jeg har sett på til nå, tenker på å bruke denne http://www.rammount.com/products/xgrip/un11_learni kombinasjon med dette tre-punkts sugekopp-festet http://www.rammount.com/part/RAM-224-3U

Eller må man bite i det sure eplet og borre noen hull og skrue fast greiene?

Finns det norske nettbutikker som forhandler disse, eller blir det e-bay neste?


Hva er det med Navionics som er bedre i IOS i forhold til på Android?

Endret av maskinisten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Har investert i et Samsung Galaxy Tab Pro 12.2 nettbrett, hvilke sjøkart anbefales til dette?Har sett litt på noen fester, fins vel mange alternativer men hvilke anbefales?

Jeg har RS appen på min androidtelefon telefon. Den er gratis, men kartet for mitt område kostet kr. 170.

Appen har endel andre nyttige funksjoner også

Endret av bkc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.