Aurejeger 513 Posted March 29, 2019 Report Share Posted March 29, 2019 Ohoi Jeg har ikke kommet inn på Asgeir Alvestad sin blogg på en god stund. Er det bare meg? Er det noen som vet noe? Quote Link to post Share on other sites
Bjarne Heyerdahl Sætrang 15 Posted March 29, 2019 Report Share Posted March 29, 2019 Vet ikke, men trist når gode blogger forsvinner, også kommersielle, som den du nevner. Han kan sikkert svare på dette via Facebook der jeg ser han er aktiv. Quote Link to post Share on other sites
mavi 8 Posted March 29, 2019 Report Share Posted March 29, 2019 Purefishing som skal ha gjort noe med sidene så han venter visstnok på at det skal komme tilbake i følge Facebook bloggen hans. Skulle egentlig vært klart for 2mnd siden men ttt Quote Link to post Share on other sites
erik 1783 Posted March 30, 2019 Report Share Posted March 30, 2019 Som Mavi skrev, det er Pure som har nye eiere og dermed legger om nettsidene sine. Det har de holdt på med noen måneder. Quote Link to post Share on other sites
Aurejeger 513 Posted March 30, 2019 Author Report Share Posted March 30, 2019 Ok Da ble jeg litt klokere. Takker så mye for hjelpa! Quote Link to post Share on other sites
KKB 0 Posted May 14, 2019 Report Share Posted May 14, 2019 Fortsatt problemer... noen som har oppdatert info her? Mye bra der... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts