Gå til innhold
Fiskersiden

Nytt Aof 29.11.


 Share

Recommended Posts

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sitat:Opprinnelig postet av Hunter

sitat:Opprinnelig postet av ThorEH

Siste gangene har Karmøy vært verdens navle når det gjelder distribusjonen til AoF, men ICKE denne gang

Man må jo bytte litt på det Thor. Nå bør det vel snart være Bergen sin tur.

jeg synes vi i Norge skal få det før de i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm! Røyesaken fra Randsfjorden er vel stort sett ganske identisk med den Henning gjorde for VL for drøyt 5 år siden, men folk glemmer jo lett. Et fett skue er det uansett, men j**lig kaldt.

Tror dessuten vi klarte å få fredet flere gytefelter. Da er det bare å håpe at folk respekterer det og ikke setter garn på plassene lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gateprofeten

sitat:Opprinnelig postet av cb

Hm! Røyesaken fra Randsfjorden er vel stort sett ganske identisk med den Henning gjorde for VL for drøyt 5 år siden, men folk glemmer jo lett. Et fett skue er det uansett, men j**lig kaldt.

Tror dessuten vi klarte å få fredet flere gytefelter. Da er det bare å håpe at folk respekterer det og ikke setter garn på plassene lenger.

Husker du ga meg et bilde av en røyegyting for endel år tilbake Cato. Det første som slo meg når jeg leste artikkelen var at bildet omtrent var identisk med Henning sitt... Men, men greit nok for det.

Bortsett fra noen feiltrykk, så var denne utrgaven ikke så ille. Abborartikkelen styrte elles klar av levende agn, men sånn må det kanskje være[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.