Gå til innhold
Fiskersiden

Hvilken melk drikker du?


Potemkin
 Share

Recommended Posts

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

MELK..?

Drikke melk..? Ærru gæær`n?

Melk er for kalver! Skikkelige mannfolk drikker vann, øl eller sprit! Ihvertfall så er det det vi gutta med hår på.... drikker.

:)

Calvados ja :)

Ellers går det i Q-melk med skrukork gitt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT:Nå er det vel slik at det er blitt tatt noen fler enn 2-3 stk, men det er ikka alle som gidder/ønsker å brette dem ut i div fora.

Så at specimenjegerne etter abbor er på villspor fordi det kun er tatt 2-3 eks er vel ikke en helt virkelig problemstilling.

Tviler....... Tror nok det er veldig mange som konsekvent ikke offentliggjør fangstene sine av fisk, med mindre de er eksepsjonelle (dette for å røpe så lite som overhodet mulig før de "slår til" med nesten-n-rek-fisk). Men abbor på over 2 kilo tror jeg ikke det blir tatt noen av som ikke blir meldt inn noe sted.

Og med tanke på at et hevdes (av nettopp de som fisker storabbor) at det finnes abbor på over 2 i mange vann, så kan man nesten være enig i at specimenjegerne etter abbor er på villspor. Hadde de vært flinke hadde de fått mer enn 2-3 over grensa i året :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel egentlig dette jeg ville at skulle skje. :P

Min tidligere tråd om brainstorming rundt abborfiske ikke hadde en eneste kommentar etter 50 visninger,

men en helt fjern tråd om mine melkevaner er mer interessant å kommentere. :lol:

Jaja :)

Link til den tråden din om brainstorming rundt abborfiske?

Og jeg foretrekker forresten Tine ekstra lett til havregryna - og det + matlaging (potetmos - tilsett 2 dl melk :blush: ) er det eneste jeg bruker melk til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Q-melk og Tine-melk like holdbare?

Tanken på å bore 2 hull slik at man kan legge tacklet klistra til bunn burde gjøre presentasjonen av dead bait'et vil virke mer naturlig. Abboren sjøl bruker jo "spill død" trikset mot gjedde. (never bullshit a bullshit'er)

Synes du melka smaker best i liter's eller 1,5 liters kartonger?

Har du en melk i fra utlandet du kan anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjølk er favorittsekretet mitt. Faktisk det einaste sekretet eg synes er OK.

Når jeg ser på avataren din, må jeg bare spørre hvem bryggeri du få melken din fra?

Jentungen fikk honning i sin pga forkjølelse i dag, men det er kanskje en annen humle som har vært i din melk? Personlig liker jeg ikke at melkekartongen er trykksatt før den åpnes, men det er kanskje en smaksak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.