erik Posted January 20, 2005 Author Report Share Posted January 20, 2005 Jeg ba aldri OFA om å tie om fangstplassen. Regnet med at katten var på god vei ut av sekken uansett, så noe av poenget falt bort. Så de har gjort akkurat det de skal. (Men takk til Håvard uansett, dette kunne jo ikke du vite) [ ] Artig at de har godkjent fisken i konkurransen. Hadde vært utrolig kult å dra inn seieren i klassen "ørret, ikke flue" to år på rad. (Men så var det noe med å selge skinnet før bjørnen er skutt....) Noen som vet om noe sted i Oslo sentrum som tar i mot fisk til røyking? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabrielsen Posted January 20, 2005 Report Share Posted January 20, 2005 Laks og viltsentralen. http://www.laksogvilt.no/ Har levert laks, regnbueørret og røye til røking der tidligere, og er godt fornøyd med dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davidsen Posted January 20, 2005 Report Share Posted January 20, 2005 Synd jeg bor såpass langt fra Oslo, ellers skulle jeg satt røykeriet mitt til disposisjon. Men tar du turen over fjellet, kan jeg alltids finne frem saltet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heitmann Posted January 20, 2005 Report Share Posted January 20, 2005 har ofa bra premier i konkurransene? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted January 20, 2005 Author Report Share Posted January 20, 2005 Nå høres jeg kanskje litt utakknemlig ut, noe jeg ikke er. Men premien er så vidt jeg kan se et Rappala Toolkit, og det er ikke noe å rope hurra for. Æren er vel det viktigste. [ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts