Jump to content
Fiskersiden

SMS' specimentråd

Recommended Posts

Jada, jada, jeg vet at ironi er liksom bare så 1999...men jeg kommer til å oppdatere denne tråden hver eneste gang jeg får en ny art eller en specimenfisk resten av året.

pfffft

• Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Artig tråd å lese fem år etter, mye har endret seg, og det fins virkelig håp for absolutt alle! @piscator - til og med Higgs-bosonet er faktisk ikke så irrelevant lenger for det jeg gjør for å fi

Hugo, Hugo, Hugo. Jeg visste at om jeg bare ventet lenge nok så ville det én gang, ett år, komme en dag hvor jeg kunne svare på den høykonsentrerte jævelskapen du lirte av deg i tråden min i fjor. A

16 mnd siden trådstart og jeg oppsummerer: 0 specimenfisk. 0 spekimen. Mye rekespray. 92 svar. Mista et stag og en snelle. Ødelagt et stag og en snelle. Utallige personlige fornærmelser og forn

Så....har du fått noen specim i år?

Nei.

Du har ihvertfall fått tre nye arter vet jeg...

Tre nye arter ja, du er oppdatert! :D

Regner ikke med at denne tråden blir oppdatert ofte med nye specimen eksemplarer :):) Har hørt du må fiske hvis du skal få specimen.....:):)

CaptainObvious.jpg

• 2 weeks later...

Må vi vente læng?

Trudde dette var ein seriøs tråd. ;)

Om dere må vente lenge? Det er et ja/nei-spørsmål, men jeg har ingen kommentar.

Dette er den mest seriøse tråden jeg har starta noen gang!

Tar det så lang tid å få en Specim?

Du som bor i en bra fiskeplass...

Jepp, jeg bor i et område med fantastiske fiskemuligheter. Gni det inn... :)

Edited by SMS

Jeg håper du har større vilje og evne enn Godset hadde i cupen i går. :angry2:

haha! Sparke, spytte på og håne en mann som ligger nede Hugo? Og i denne tråden i tillegg? Sånn jævelskap hadde jeg ikke venta fra deg. Bra jobba! Tommel opp! :)

• 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Da blir det tangsprellsatsing 18.-22. oktober, med muligheten for bifangster. Har rigget tre stenger for kikkemeite etter tangsprell på ulike distanser. Drømmen er en tangsprell på over 30 g, å hjelpe meg hvor rått det hadde vært!!! Dessuten hadde det vært fint å i det minste ha én specimenfisk å vise til i specimentråden sin...

Lykke til med heftig tangsprellsatsing!

Regner med det kan føre til heftige kamper. Har hørt rykter om førsteutraset tll de gærningene der :)

Når jeg blir stor og sterk skal jeg fiske tangstikling :D Har hørt at den er enda mye større enn nipigget stingsild og da snakker man ikke småfisk! Dette er noen skikkelige drog å få på land, nesten så man vurderer å kutte sena for å slippe unna bæringa!

Men, apropos, er tangsprellen vond å lure? Er man avhengig av å se fisken?

Jeg har stor sans for slike satsinger :)

Tangsprell har jeg sett flere ganger, men aldri fått selv. Tangsprell-skepparen Frederic får vise meg hvordan det skal gjøres.