Gå til innhold
Fiskersiden

Lygnin anyone?


Triturus
 Share

Recommended Posts

  • Svar 264
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som vet hvordan tili tili tili morgen (Mens det enda er mørkt) fisket er der ute? Ser ut til at jeg må kutte tidligere en antatt på Søndag...så da må det vel gå og kompensere litt med å starte tidligere? Eneste ulempen med det er at det er litt lite lys... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan tili tili tili morgen (Mens det enda er mørkt) fisket er der ute? Ser ut til at jeg må kutte tidligere en antatt på Søndag...så da må det vel gå og kompensere litt med å starte tidligere? Eneste ulempen med det er at det er litt lite lys... :D

:P Med ei god hovudlykt er det berre lækkert å få med seg grålysinga og morgonbettet. Er du tidleg nok ute får du med deg dei siste timane dei nattaktive er på matleiting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt meg på Lygnin i morgen, og kjører gjerne selv. Har god plass til én passasjer, ok plass til to, og såvidt plass til tre. Tar med bor (155 mm Rantanen), men mangler øks. Kjører fra Trondheim senest 0600.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skitt fiske folkens :)

Synes dere er heldige som har grei kjøreavstand til et så spennende sted å fiske :D

Det dras jo opp flotte eksemplarer av arter jeg går og drømmer om hver gang dere er avgårde ;)

Keep on the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.