Gå til innhold
Fiskersiden

Når blir første dagen med varmegrader i Oslo?


Gabrielsen
 Share

Recommended Posts

Ja, når tror dere det tipper over til varmegrader i Oslo? Nærmere bestemt på Veitvet der jeg bor for å kun ha en gradestokk å forholde seg til. Målte 14,5 kalde der på morgenen så den stemmer greit overens med oslotempen generelt. Altså første dag fra der det går over til varmegrader på gradestokken min, om så bare 0.1 og om så bare noen sekunder.

Jeg tipper 1. februar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Er det ute eller på badet ditt du mener? Det er ikke så vanskelig å gjette dette, etter at du har hatt elektriker på besøk!!

He he - ute! Men det er jo selvsagt også interessant å gjette når det blir varme i gulvet på badet. Tusen hjertelig takk for hjelpen så langt!

Ellers er det bare å gjette i vei, folkens! Er mange datoer i aktuelt tidsrom som er ledige. Er også lov å tippe samme dato som andre hvis man føler på seg at det er da det skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da er det mange som har gjettet og slik ser listen ut:

16. januar: Vibe

19. januar: Roger N

23. januar: Brutus

24. januar: KjellArne

25. januar: Ivar Magne

1. februar: Atle I (og det var min gjetting også men jeg er ikke med i konkurransen)

4. februar: Tunhovdfiskeren

7. februar: Iversen

12. februar: Cheron

16. februar: Martin S

18. februar: Potbelly

20. februar: Aristokraten

21. februar: Rage, Trulsolsen

3. mars Stian N E

12. juni: ahamn

De som har gjettet til nå er med å konkurransen om å bli årets spåmann :ph34r:

Den beste premien for den som vinner er selvsagt gleden over å ha gjettet riktig. Men i tillegg kan vinneren, dersom vedk har truffet dagen riktig, velge en bok fra bildene nedenfor fritt tilsendt. Bare som en liten hyllest fra min side. Skulle datoen bli 21. februar har vi to vinnere som begge kan velge bok.

Håper noen treffer datoen, er litt spent på hvilken bok som blir valgt...

11012010180438OYEmlllCQ983.jpg?64

11012010180438654VX8umMk8Y.jpg?57

Skulle vinneren ikke finne en eneste bok av interesse blant de utvalgte bøkene finner jeg kanskje noe i bokhylla av interesse :wacko:

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.