Gå til innhold
Fiskersiden

Blankeklubben


nanablag
 Share

Recommended Posts

Fisken kommer, Veg ^_^

Du får selvfølgelig lov å bli medlem her men jeg er i utgangspunktet skeptisk til å ta opp unge og håpefulle medlemmer da denne klubben ikke er av det moralsk oppbyggelige slaget.

Jeg har for god tro på deg som fisker til å la deg melde deg inn her så tidlig :D

Send en ny søknad når du haar blanket litt mer og tenkt deg godt om minst to ganger til :)

Skitt fiske, Veg!

sist gang jeg fikk fisk var https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=52184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Røye er en så fin fisk at den bør du kunne glede deg over noen måneder.

Fisken kommer skal du se ^_^ Det blir lettere framover nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Jeg vurderer sterkt å legge ned denne.

Føler jeg endelig har hatt én fisketur i mitt liv hvor jeg har fått fisk.

Siden "El presidente" nå har fått fisk én gang, må han trekke seg.

Jeg tar det for gitt at ingen ønsker å ta over som blankeformann.

Hyggelig om dere stikker nesen innom, tar en slurk fra gravølbollen og legger inn noen ord som et siste farvel.

Admins/mods oppfordres til å stenge (ikke slette) denne tråden om 24 timer for å markere at det er over,slutt, finito!

Endret av nanablag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SMS har jo vist så lovende takter at han NESTEN kan vurderes for opptak hos de originale bomturkameratene. :fish: Egentlig litt besynderlig at han til nå har glimret med sitt fravær i denne tråden...

Takk skal du f... meg ha! Man vet man har hatt suksess når folk lurer på hvorfor man ikke er aktiv i en tråd om "blankeklubben"... Men ja, jeg har 19 hele og to halve dager blanking etter håkjerring, over 50 turer uten å få mort over kiloen, og enda mange flere turer etter gjedde uten å få en på 10+.

Jeg har hatt flaks én gang i min sportsfiskekarriere, da jeg fikk glassvar på 2+. Bortsett fra det er det stort sett bare fiasko, blanking og en specimentråd som det ikke kommer noe godt ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strengt tatt burde du nok kastes ut selv...

Har kastet ut meg selv.

Bare se her:

Jeg vurderer sterkt å legge ned denne.

Føler jeg endelig har hatt én fisketur i mitt liv hvor jeg har fått fisk.

Siden "El presidente" nå har fått fisk én gang, må han trekke seg.

Jeg tar det for gitt at ingen ønsker å ta over som blankeformann.

Hyggelig om dere stikker nesen innom, tar en slurk fra gravølbollen og legger inn noen ord som et siste farvel.

Admins/mods oppfordres til å stenge (ikke slette) denne tråden om 24 timer for å markere at det er over,slutt, finito!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu...

Det var karussfisket som gjorde utslaget. 10 stk på en dag der hvor jeg aldri har hørt om noen som har fisket etter den følte jeg diskvalifiserte meg som president for slike klubber.

Dersom noen ønsker å protestere, gjør det nå før oz innfrir mitt ønske om stenging av tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kanskje denne skal få stå åpen, plutselig har noen behov for å syte igjen! :fish:

Hehehe

Det har jeg behov for hver dag :D

Syter og jubler om hverandre!

Ikke noe sånn på det jevne middels her i gården :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.