Gå til innhold
Fiskersiden

Fluering.


robertar
 Share

Recommended Posts

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja og det er ikke lenge før den sendes. har 7 stk klare.bare få tak i litt flere salar gull, så er de alle på vei i posten.

ble en sierra gorva variant på meg gitt...

namsenlaks: ja så sant det er snakk om elvefiske så er jeg med. laks og sjøørretfiske er jo det samme sånnsett da ettersom de begge er å finne i elva. har drøssevis av supre mønstre til det.

vja:EirikR???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ErikR

Er det noen interesse fra dere andre om å lage en sjøørretflue ring?

Hyggelig at du som driver med dette nesten proff vil ha oss med på en ring til. Har egentlig ikke tid nå men hvis resten av ringen er med på det så er jeg også[ :) ]

Tenker du da på en ring der deltagerne bidrar med den SØ flua de bruker mest sjøl eller bare en vilkårlig SØ flue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut. nattefiske etter sjøørret er som regel ikke akutuellt før langt uti juli, så vi har god tid. kravet jeg kommer til å stille til dere er at dere har fått bra med fisk om natten på fluen!! har dere ingen erfaring fra dette kan dere like gjerne avstå fra å joine. iallefall hvis vi skal holde en seriøs standard på disse ringene.

så er det bare å håpe at neste ring blir en like stor suksess! deres fluer er forhåpentligvis på vei på onsdag eller torsdag fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelig postet av ErikR

kravet jeg kommer til å stille til dere er at dere har fått bra med fisk om natten på fluen!! har dere ingen erfaring fra dette kan dere like gjerne avstå fra å joine. iallefall hvis vi skal holde en seriøs standard på disse ringene.

Fiske om natta?!! Det er jo på den tiden du skal ordne HAILL til neste dags fiske.[ :) ]

Just kidding[ :D ] Det blir nok en Red Butt ifra meg da. Suverent den beste nattflue etter SØ jeg bruker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vel kanskje jeg utrope meg til å lede nest runde?

repeterer igjen: Denne ringen gjelder kun NATTEFLUER TIL SJØØRRET! folk må selvsagt binde hva de vil, men om jeg får en green highlander i posten er det siste gang jeg er med på en slik ring!

alle som melder seg på til fluering 2 sender en pm til meg, der de også legger ved postadresser. så sender jeg alle adressene rundt deretter.

setter en maxgrense på 10 personer også denne gangen.

alx: ja så sant du føler du har noe å tilføye ringen så er det bare å slenge seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vi jo forsåvidt!

MEN! jeg valgte selv å fortsette her pga det at det er nattfluer til sjøørret i elv. altså fiske i ei lakseelv. fluene kan like gjerne brukes til laks.

er jeg kverulant nå?

selvsagt kan du delta passivt espen. da regner vi deg/fiskersiden som en av 10. altså 9 medlemmer er det plass til i denne ringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.