Gå til innhold
Fiskersiden

Heftig kveitefiske på NRK


Recommended Posts

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kenneth i fri dressur er aldri kjedelig. Han er ansatt på skoleprosjektet til Hordaland JFF og tar med vanskeligstilt ungdom overalt ute i naturen, etter mottoet bedre hekta på fiske enn å drive gatelangs. Disse ungdommene regelrett forguder ham!

En svær mann med ennå større hjerte for fisken - uansett hvilken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooohhhhh!

Beste programmet jeg har sett på lange tider.

Går i reprise på NRK2 sent- 00.50 (tipåett)

Linefiskeren fremførte ett enkelt og forstålig budskap til politikererene:

Få ut finger`n nå,eller så vil bestanden kollapse.

Fredning av gyteplassene i gytetiden og forbud mot breiflabbgarn i hele landet,det er nordnorge ett levende bevis på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var bra. Veldig, veldig bra faktisk. Når voksne mannen sitter der og tørker tårene på slutten blir man jo fort rørt selv, og jeg kjenner meg så veldig godt igjen.

Nilsarne: Fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig program. Første gang jeg har fått gåsehud av å se på Ut i Naturen :D

Dersom dere liker programmet så send gjerne en mail til: natur@nrk.no og skryt, da får vi kanskje laget flere fiskeprogrammer...

Jeg skal absolutt sende mail til NRK i håp om flere fiskeprogrammer. Oppfordrer alle til å gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeprogram, tøff undervannsfilming må jeg si, får håpe politikerne går inn for bedre værn av kveita med for

eks forbud mot breiflabbgarn i gytetia, ser de har begynt med det i trøndelag nå så lit positivitet på gang er det.

Men va med forsøk med stamfiskannlegg som det for eks er på laks/ørret med utset av yngel, hadde det vært noe å forsøke

med noe slikt med kveita for å prøve å bygge opp bestanden i sør norge, i tillegg til nevnte andre tiltakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.