Oz Posted December 12, 2013 Report Share Posted December 12, 2013 herlig! Men hvor er bilde av kroken? Beste jeg fikk til... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vik Posted December 12, 2013 Report Share Posted December 12, 2013 Syke fisker og et temmelig bra år! Ikke rart at gullkroken havnet hos deg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iversen Posted December 12, 2013 Report Share Posted December 12, 2013 Drøye fangster!! Skal bli tøft å toppe dette, men tviler ikke på at 2014 blir minst like bra for deg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aspen Posted December 12, 2013 Report Share Posted December 12, 2013 Utrolig imponerende fangster, har ikke ord egentlig.Drømmefisker er ikke dekkende. bare å bøye seg i støvet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChristerGj Posted December 12, 2013 Report Share Posted December 12, 2013 Meeeget bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Area Posted December 12, 2013 Report Share Posted December 12, 2013 Fantastisk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ahamm Posted December 12, 2013 Report Share Posted December 12, 2013 kanonbra syntes da virkelig jeg så og kommenterte denne i går eller er jeg helt borte? sa jo på forhånd at den kroken var bankers og dette viser vel hvorfor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wasser Posted December 12, 2013 Report Share Posted December 12, 2013 FANTASTISK!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arobo Posted December 12, 2013 Report Share Posted December 12, 2013 kanonbra syntes da virkelig jeg så og kommenterte denne i går eller er jeg helt borte? sa jo på forhånd at den kroken var bankers og dette viser vel hvorfor Ble noe surr i kalenderen, så han slettet den og la den ut i dag som en del av kalenderen istedenfor. Rakk å lese igår jeg også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beerbellybob Posted December 12, 2013 Report Share Posted December 12, 2013 Æ kjænnan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gonzi Posted December 12, 2013 Report Share Posted December 12, 2013 Overlegent!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilhelm Posted December 12, 2013 Author Report Share Posted December 12, 2013 Takk for alle tilbakemeldinger. Jeg får neppe til like mye fiske til neste år, men forhåpentligvis kommer det inn noen nye godfisk da også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabrielsen Posted December 12, 2013 Report Share Posted December 12, 2013 Helt sinnsykt bra! Har heller ikke ord!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
staalel5 Posted December 12, 2013 Report Share Posted December 12, 2013 hva veide glassvaren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilhelm Posted December 13, 2013 Author Report Share Posted December 13, 2013 Det står vel over bildet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted December 13, 2013 Report Share Posted December 13, 2013 et spørsmål Vilhelm; når dere fanger håkjerringer, har dere noen muligheter for å sjekke alderen, uten å måtte drepe dem? Tar dere vevsprøver? Jeg vet ikke om det finnes noen metode ala C14-datering for animalsk vev, på samme måte som man har for for eksempel trevirke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilhelm Posted December 13, 2013 Author Report Share Posted December 13, 2013 Det finnes desverre i dag ingen 100% konkrete måter og aldersbestemme håkjerring på. Iom at den ikke er en beinfisk, er denne prosessen vanskelig. Jeg er iallefall overbevist om at vi har med verdens lengstlevende virveldyr og gjøre. Vi ønsker derimot og lære mer om vandringsmønster, så forhåpentligvis svømmer det er par satelittmerkede håkjerringer rundt i Sør-Troms til neste år Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMS Posted December 15, 2013 Report Share Posted December 15, 2013 Helt vilt fiskeår, med flere syke fisk enn de fleste får ila et helt liv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-Bear Posted December 15, 2013 Report Share Posted December 15, 2013 Ikke uten grunn du fikk den kroken, Vilhelm:-) fantastisk bra år! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts