Gå til innhold
Fiskersiden

Update: Ok stangtube til stang?


kristianfredrik
 Share

Recommended Posts

Hei

Begynner å se at jeg skulle hatt noe fiskeutstyr på hybelen, da fjellturene titt og ofte går i nærheten av vann. (Trondheim).

Siden jeg er student, og utstyret ikke vil bli brukt mer enn et par ganger i halvåret (må jo være realistisk her) vil jeg ikke legge så voldsomt mye penger det i første omgang.

Får Shimano hyperloop pakkene til ~300 på en sportsfiskeforretning nede i byen her (Agdars sportsfiske), så jeg lurte rett og slett på om noen har noen bedre forslag, eller om hyperloop er helt ok til ultrabudsjett-klassen. (Til Gmax pris på 599 er jo hyperloop derimot helt utelukker).

Ca 3-15g stang, og 1000-snelle vil vel være passe?


Endret av kristianfredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om fiske opplevelsen er hovedmålet for fiske, så ville jeg absolutt investert i bedre utstyr. Snart er høstsalgene i gang. Og da kan du gjøre mangt et varp rundt om. Spesielt bruker Skitt Fiske å mye knall tilbud.

Om du er interessert så har jeg et Daiwa sett jeg kan selge deg rimelig. 7' Sweepfire 5-25g 2 delt stang og en 2000 Crossfire snelle med 0.24 Berkley trilene sene. Settet er oppimot ubrukt og fremstår som nytt.

PM med om du er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om fiske opplevelsen er hovedmålet for fiske, så ville jeg absolutt investert i bedre utstyr. Snart er høstsalgene i gang. Og da kan du gjøre mangt et varp rundt om. Spesielt bruker Skitt Fiske å mye knall tilbud.

Om du er interessert så har jeg et Daiwa sett jeg kan selge deg rimelig. 7' Sweepfire 5-25g 2 delt stang og en 2000 Crossfire snelle med 0.24 Berkley trilene sene. Settet er oppimot ubrukt og fremstår som nytt.

PM med om du er interessert.