Bonavar Posted October 10, 2020 Report Share Posted October 10, 2020 Er det bare jeg som savner denne funksjonen ? Før ble det vist den nyeste tråden som var postet og de 5 siste besvarte postene. Denne funksjonen var vel med på og skape mer aktivitet på forumet også ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted October 10, 2020 Report Share Posted October 10, 2020 52 minutter siden, Bonavar skrev: Er det bare jeg som savner denne funksjonen ? Før ble det vist den nyeste tråden som var postet og de 5 siste besvarte postene. Denne funksjonen var vel med på og skape mer aktivitet på forumet også ? Den savnes her og! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abbor Posted October 10, 2020 Report Share Posted October 10, 2020 Ulest innhold funksjonen funger for meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonavar Posted October 10, 2020 Author Report Share Posted October 10, 2020 1 time siden, abbor skrev: Ulest innhold funksjonen funger for meg Det er ikke at som blir postet på FS som er like interessante. Men skal gi den funksjonen en prøve. Takk for tips ,) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady Knurr Posted October 15, 2020 Report Share Posted October 15, 2020 Savner den jeg også. Var så enkelt å se om det var skjedd noe uten å måtte trykke seg videre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted October 15, 2020 Report Share Posted October 15, 2020 10 minutter siden, Lady Knurr skrev: Savner den jeg også. Var så enkelt å se om det var skjedd noe uten å måtte trykke seg videre. På PC kan du få noe av den samme oversikten ved å trykke på "aktivitet", men den funksjonen finnes ikke på mob. Jeg har omsider lastet inn FS med passord og alle greier, i relevant nettleser på PC'en. Så nå har "gjemmekontoret" fått en ny start! Men skulle gjerne hatt en bedre versjon på mob, ja! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady Knurr Posted October 15, 2020 Report Share Posted October 15, 2020 På mobil finnes funksjonen "All aktivitet" ved siden av søkeikonet. Men jeg er lat og vil ikke trykke en ekstra gang. #luksusproblemer Adskillig verre er greien med at man ikke får logget seg inn. Helt idiotisk. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted October 15, 2020 Report Share Posted October 15, 2020 3 minutter siden, Lady Knurr skrev: På mobil finnes funksjonen "All aktivitet" ved siden av søkeikonet. Men jeg er lat og vil ikke trykke en ekstra gang. #luksusproblemer Adskillig verre er greien med at man ikke får logget seg inn. Helt idiotisk. Aha - nå fant jeg den! Men måtte trykke ymse ganger før den dukket opp. Som takk fikk du en "like", selv om jeg da med viten og vilje lot deg passere på "lederbordet" (som jeg også nettopp oppdaget ....). #følesegsnilldagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonavar Posted October 26, 2020 Author Report Share Posted October 26, 2020 Jeg bruker bare pc så jeg har ikke denne funksjonen tro jeg. Må si jeg dypt savner funksjonen jeg har nevnt i første post. Hvorfor ble denne borte egentlig ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted October 27, 2020 Report Share Posted October 27, 2020 14 timer siden, Bonavar skrev: Jeg bruker bare pc så jeg har ikke denne funksjonen tro jeg. Må si jeg dypt savner funksjonen jeg har nevnt i første post. Hvorfor ble denne borte egentlig ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonavar Posted October 27, 2020 Author Report Share Posted October 27, 2020 6 timer siden, erik skrev: Skal se mer på den funksjonen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted October 27, 2020 Report Share Posted October 27, 2020 3 minutter siden, Bonavar skrev: Skal se mer på den funksjonen. Ellers så gir den fanen som heter «aktivitet» grei oversikt over hva som har skjedd i det siste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady Knurr Posted November 4, 2020 Report Share Posted November 4, 2020 Den 15.10.2020 at 17.01, TT skrev: Aha - nå fant jeg den! Men måtte trykke ymse ganger før den dukket opp. Som takk fikk du en "like", selv om jeg da med viten og vilje lot deg passere på "lederbordet" (som jeg også nettopp oppdaget ....). #følesegsnilldagen Din generøsitet er makeløs. Ser jeg er nødt til å ta meg kraftig sammen, noen ukers forumpause har satt sine spor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts