Gå til innhold
Fiskersiden

Hva kan vi bidra med til fiskesiden?


Aurejeger
 Share

Recommended Posts

Ohoi :)

Jeg leser stadig her på forumet at det ønskes mer aktivitet og at forumet ikke er som det var.

Alle bruker sannsynligvis forumet forskjellig, men jeg tenkte uansett å opprette en post der folk kan skrive hva de ønsker å lese om på forumet og i samme slengen se om det er noe de kan bidra med.

Jeg bruker forumet til å lære om forskjellige typer fiske, finne info før en fisketur, og generelt lese om fiskerelaterte ting.

Jeg synes også det er genialt å vite at det sitter en del rimelig kompetente folk bak tastene der ute, så om jeg lurer på noe får jeg som regel gode svar på spørsmålene mine.

Jeg er egentlig alt etende her på forumet, men setter mest pris på tips og triks, helst med bilder eller film, enten det er fisketeknikker eller ment for verkstedet. Andres fiskelykke er også morsomt å lese om.

Jeg tenker da på innlegg/artikler postet her på fiskesiden og ikke en post med en link til en annen side.

Hva liker dere å lese om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å lese om alt type fiske ( dog ikke kun a la NJFF med matauk som mål) Jeg leser alt, bortsett fra OLaks spam fra Glalaksen ;)

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php/topic/55245-lei-o-laks-spam/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fangst-og turrapporter er det jeg setter mest pris på. Det er vel det som har inspirert meg mest de årene jeg har vært aktiv her også.

Alltid artig å ta del i andres fisketurer, gleder og sorger! ...og rapporter gir mye inspirasjon til å prøve nye teknikker, arter osv.

Synes konkurransen som ble lansert i 2013 var et godt og velfungerende tiltak for å øke skrivelysten blant brukerne og jeg krysser stenger og sneller for at den kommer tilbake i 2015.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turrapportene er nok det primære for min del, men utstyr og fisketeknikk blir lest det også så lenge det er nogenlunde i nærheten av noe jeg selv holder på med. Samtidig er FS nok den nettsiden som jeg har lært mest av som sportsfisker. Selv om enkelte andre sider kanskje gir meg vel så mye nå så skal det litt til å ta igjen 10 år eller så med nesten daglig lesning.

Jeg har null tro på at FS skal lide noen lei skjebne i overskuelig fremtid. FB er et elendig forum for å søke (eller spre) kunnskap, selv om det er godt egnet til å dele "øyeblikk" av ymse sort. FS har alltid hatt en stor kjerne av god kunnskap, og har en søkefunksjon og erfaringsbase som FB aldri kommer i nærheten av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min egen del er det også turrapporter eller tips og triks artikler som fenger mest. De fleste som er aktive har egen blogg og rapporter legges ut der istedet. Med artfiske gruppen på facebook postes det også veldig korte rapporter tilknyttet til fangsbilde. Kanskje få tilbake månedens rapport? Synes det var et kult konsept. Bare synd hvis det tar 3-4 måneder før vinneren kåres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei og Godt Nyttår folk. Er ny på denne fiskesiden og har lest om noe av dei innlegga som ligg inne..mange fine innlegg,men det er jo bare gamle.

Får eit inntrykk av at folk ikkje er så mye her inne meir eller er det sån at dere har gått fullstendig i hi. Håper på litt meir fræs her inne ut i det nye året.

Skitt fiske til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er veldig morsomt å lese turrapporter, mye bra å lære av det! Men jeg er egentlig veldig alt lesende, selvom det er ting jeg ikke interesserer meg for. Liker også å lese om utstyr og fisketeknikk, og selvfølgelig tips og triks (da jeg er skikkelig nybegynner!:D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.