Ølgylt Posted May 7, 2015 Author Report Share Posted May 7, 2015 Kult. Arten lagt til. FS-fisker? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivarkald Posted May 7, 2015 Report Share Posted May 7, 2015 Ja det var jeg som fikk den ulken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted May 7, 2015 Author Report Share Posted May 7, 2015 Hvor mye veide den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivarkald Posted May 7, 2015 Report Share Posted May 7, 2015 (edited) Veide den ikke... Men var en liten ulke, kan anslå 40 gram, ihvertfall mellom 40-60 gram en plass. Så det var ikke store karen! Edited May 7, 2015 by Ivarkald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterSL Posted May 7, 2015 Report Share Posted May 7, 2015 Av alle de artene som er tatt på bonten så var vanlig ulke en ny en på listen? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heavy met....fish man! Posted June 3, 2015 Report Share Posted June 3, 2015 Taggmakrell? Fikk jo to stk der i 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted June 3, 2015 Author Report Share Posted June 3, 2015 Taggmakrell? Fikk jo to stk der i 2013 Ren overseelse. Mange som har fått dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heavy met....fish man! Posted June 3, 2015 Report Share Posted June 3, 2015 Oki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted June 3, 2015 Author Report Share Posted June 3, 2015 Hadde du forresten vekt på dem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Potemkin Posted August 1, 2015 Report Share Posted August 1, 2015 (edited) Hvordan er fisket der nå? Hvem butikk er å anbefale for å finne best agn? (kvalitet) Arter spiller ingen rolle, men hva er det størst sjanse for å få på denne årstiden?(jeg er grønn på sånne ting og det er greit å vite før man knyter tackler.) Spiller flo og fjære noen rolle om når man fisker der? (ja og nei holder) Og til sist . Må jeg frem med parløren for å snakke med noe andre fiskere der for øyeblikket eller holder det med bokmål? (sliter litt med min Bergensk, Polsk og Litauisk.) Edited August 1, 2015 by Potemkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted August 2, 2015 Author Report Share Posted August 2, 2015 Hvordan er fisket der nå? Greit nok Hvem butikk er å anbefale for å finne best agn? (kvalitet) campelen, kiwi Arter spiller ingen rolle, men hva er det størst sjanse for å få på denne årstiden?(jeg er grønn på sånne ting og det er greit å vite før man knyter tackler.) leppefisk, flate (glassvar/skrubbe/sandflyndre), makrell, lyr, hågjel Spiller flo og fjære noen rolle om når man fisker der? (ja og nei holder) ja Og til sist . Må jeg frem med parløren for å snakke med noe andre fiskere der for øyeblikket eller holder det med bokmål? (sliter litt med min Bergensk, Polsk og Litauisk.) nei, du trenger ikke parlør, hverken polakker, litauere eller bergensere sier noe som er verdt å skjønne uansett. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterSL Posted August 28, 2015 Report Share Posted August 28, 2015 (edited) Ny art på meg i kveld, lysing på 1860gr Slo nesten Bonten-rekorden din Ølgylt! Edited October 22 by PeterSL 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted August 28, 2015 Author Report Share Posted August 28, 2015 Nesten synd den ikke hadde slukt en sypike før den tok agnet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted August 28, 2015 Author Report Share Posted August 28, 2015 Art nummer 37 på Bonten 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relaks Posted August 28, 2015 Report Share Posted August 28, 2015 2015-08-28 12-38-41.png Art nummer 37 på Bonten Den tok på en #8 Owner baitholder agnet med råreke på blindfiske. Tenkte ikke på å veie den, men tipper rundt 10 gram. Helt ute med terrorgjerdet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nanablag Posted August 28, 2015 Report Share Posted August 28, 2015 Rødflekket gikk veldig fort over fra "drømmeart" til agntyv langs hele kysten.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterSL Posted August 28, 2015 Report Share Posted August 28, 2015 Rødflekket gikk veldig fort over fra "drømmeart" til agntyv langs hele kysten.. Mnja... Er det tatt noen på østlandet? Uansett må det være den fineste agntyven EVER. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relaks Posted August 31, 2015 Report Share Posted August 31, 2015 Igår tok Michel fra nederland sin første (og den første jeg har sett på bonten) paddetorsk som bifangst på lett kystmeite 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterSL Posted September 5, 2015 Report Share Posted September 5, 2015 (edited) Var en tur på bonten i går med Øyvind og Mathias. Mye regn, men ikke mye fisk. Jeg fikk også et takkel på kroken som så alvorlig kjent ut. Så kjent at det er utvilsomt jeg som har laget det, og mistet det. Ganske artig å få tilbake noe som har ligget et halvt år i sjøen For så vidt også en fin mal til et havmus-takkel En pigghå fant agnet, og ble selvfølgelig satt ut igjen etter et raskt bilde. Edited October 22 by PeterSL 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heavy met....fish man! Posted September 6, 2015 Report Share Posted September 6, 2015 Hadde du forresten vekt på dem? Bedre sent enn aldri ; ) 480g veide den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterSL Posted September 7, 2015 Report Share Posted September 7, 2015 (edited) Enda en art tatt fra kaien på bontelabo Min 87. art - Vassild! Hadde ikke forventet å få den fra land akkurat. 1180gr. Edited October 22 by PeterSL 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted September 7, 2015 Author Report Share Posted September 7, 2015 Kult. Har fått den fra båt uttafor der, men du er førstemann fra land. Svær var den og. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterSL Posted September 7, 2015 Report Share Posted September 7, 2015 Det var den 38. arten tatt fra kaien der det. Nærmer seg 40 med stormskritt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunter Posted September 7, 2015 Report Share Posted September 7, 2015 40 kommer, det er bare snakk om kort tid tenker jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veg Posted September 7, 2015 Report Share Posted September 7, 2015 Wow, fet fangst fra land! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts